לוח הופעות- אלון פרבר והחגיגה – מחווה ללד זפלין ועוד



אלון פרבר והחגיגה – מחווה ללד זפלין ועוד

קרדיט לתמונה: פטר ויט

אלון פרבר והחגיגה – מחווה ללד זפלין ועוד

משך: שעה ורבע

מפיק: מועדון שבלול ג'אזרשימת הופעות

הדלתות והמסעדה יפתחו בשעה 19:00. מומלץ להגיע סמוך לפתיחת דלתות

משתתפים:
אלון פרבר– סקסופון סופרן ואלט
יונתן כהן- סקסופון טנור, חליל וקלרינט
עודד מאיר– טרומבון
אסף חכימי- בס אקוסטי ובס חשמלי
רועי אוליאל– תופים
אורח מיוחד – איילון תורג'מן

שישיית "חגיגה" היא אחד ההרכבים הוותיקים בנוף הג'ז הישראלי. היא הוקמה ב2001 ומאז הקליטה ארבעה אלבומים עטורי שבחים בלייבלים חשובים בחו"ל. "חגיגה" הופיעה על הבמות הגדולות של עולם הג'ז (פאריז, קופנהגן, שנזן, ג'ז בים האדום ועוד רבים) וצברה אוהדים רבים בכל העולם.

המוזיקה של "חגיגה" מלהיבה ומגוונת- ההרכב יכול לעבור מסווינג מהיר לסמבה סוחפת, לגרוב מרוקאי ועד לפאנק מקפיץ. מה שמייחד את "חגיגה" הוא שהמוזיקה שלה היא בעת ובעונה אחת מעובדת למשעי להרכב של שלושה נשפנים (המכפילים על כלים רבים) ורית'ם סקשן אך גם מאוד פתוחה להתרחשויות ספונטאניות על הבמה. השילוב הזה של עיבודים מדויקים מחד וחופשיות מאידך הוא מה שעושה את הצליל המיוחד של "חגיגה".

האלבום הרביעי של ההרכב-"Reflecting on Freedom" יצא באחד הלייבל החשובים ביותר בעולם הג'אז  "Origin Records"(סיאטל, ארה"ב)
 

ההופעה הקרובה תוקדש בחלקה למחווה ללהקת הרוק האגדית לד זפלין, עם גרסאות ג'אזיות לשירים הגדולים: Black Dog, Kashmir, All my love ועוד.
בנוסף ההרכב ינגן קטעים נבחרים מאלבומם האחרון.
 

סרטונים נוספים בקטגוריה

תזמורת הביג בנד חיפה - מארחת את אמני הג'אז מאיטליה במופע קרנבל בוונציהמסיבת ריקודי סווינג - רביעיית דין צורמחווה לבן וובסטר ואוסקר פיטרסוןחמישיית הגאז הישראלית - קול פורטרהג'אז בהרמוניה -  חכה עד עכשיו - דימה גורליק טריו (פולין-ישראל- הונגריה)מופע מחווה לג'ניס ג'ופלין - Jam & Joplin ​ג'אז בקאנטרי גורן גולדשטיין - מועדון הג'אז - תיאטרון הסימטהLady Blues and Rock & Rollג’אז ברזילאי – השמש של ברזילבמחווה לבני גודמן ובילי הולידיי - ג'אז חם 2024ימי הרדיו של שנות ה-30 - ג'אז חם 2024נשות הסווינג של שנות השלושים - ג'אז חם 2024