לוח הופעות- אליעד – מופע שירה



אליעד - מופע שירה

קרדיט לתמונה: ערן לוי

אליעד - מופע שירה

משך: שעה וחצי

אליעד פותח את סיבוב ההופעות החדש. תמיד חלמתי לאלבומו השלישי שיצא במאי 2018  ברחבי הארץ עם להיטים משלושת אלבומיו האחרונים בעיבודים חדשים בסאונד מדויק ותאורה מיוחדת.

אליעד פרץ אל תודעתנו בשנת 2015 כשנבחר לשיר השנה ופריצת השנה במצעד השנתי של גלגל"צ.
כמו כן, אליעד זכה לייצג את ישראל בטקס פרסי ה-MTV במילאנו בשנת 2015.
לאיש השנה במוזיקה הישראלית זכה אליעד במצעד השנתי של גלגל"צ בשנת 2016.

אלבומו אור מכר למעלה מ-40,000 עותקים והגיע למעמד פלטינה.

אליעד שיתף פעולה עם אמנים גדולים במוזיקה הישראלית כמו: ריטה, שלומי שבת ושמעון בוסקילה ועוד. שיר הנושא תמיד חלמתי של האלבום השלישי זכה בשיר המושמע ביותר ע"י התקשורת בישראל (ע"פי נתוני מדיה פורסט). ב-2019 יצא השיר מסע שזכה שיר השנה במצעד השנתי של גלגל"צ, זכייתו של השיר הביאה את אליעד לשיא ישראלי כאשר 2 משיריו זכו כשיר השנה בפרק זמן של 5 שנים. שירים שיצאו בהמשך כמו אל תגלי, איפה את, אין מאושר ממני, היפה של השכונה ועוד, זכו להצלחה מרובה ומושמעים בכל תחנות הרדיו בישראל.

דמיינו לעצמכם הופעה בארץ הקודש שתרגיש הכי חו"ל שיש….. ניפגש!

: נגנים

שירה וגיטרות – אליעד נחום
תופים – יובל ירון
בס – נתנאל לנדאו
גיטרות – ניצן ספרוני
סקסופון – נדב בן עוזר
חצוצרה – בר אשכנזי
קלידים וקולות – תמיר גרוס
סאונד – אודי גור
תאורה – עידן מורן
בקליין – גיא רודה
ניהול הצגה – יוסי אשכנזי

סרטונים נוספים בקטגוריה

דני בסן שר רוטבליטנונו - NUNUקשרי תרבות בשיתוף תיאטרון חולון מציגים ערב זמר - מחווה לאפי נצר המלחין ולדן אלמגור הפזמונאישלומי סרנגה - יאסו!המחווה לאבבא - מבית רוקווילהסיקסטיז - בחגיגת קיץ עם הלהיטים הגדוליםThe Beat evolution - טרמולומתי כספי ותזמורת הקאמרטה - השתקפויותרביעיית אורי ברכה - המלחינים הברזילאיםישראל בר און במופע חדש - בדיוק כמו פעםעטר מיינר מופע 360טוטאל ווקאל - לא יפריד דברהישראדיקסי בנדמקהלת חיים חדשים - Choralle Vie Nouvelleסיקסטיז עצמאותאפרים שמיר - שיעור מולדתמפריז באהבהניו אורלינס לכל המשפחהחגיגת כליזמרים - 2024 באשקלוןמשה להב - הטיש הגדול