לוח הופעות- בלט ירושלים – Amor



בלט ירושלים - Amor
בלט ירושלים - Amor
בלט ירושלים - Amor

קרדיט לתמונה: לאוניד חרומצנקו

בלט ירושלים - Amor

משך: שעה ו-10 דקות

על יצירת מופע חדש של קומדיה בתחום הבלט החליטה כוריאוגרפית נדיה טימופייבה הרבה לפני שפרצה מגפת הקורונה. אז היה קשה לתאר לאיזו תקופה סוריאליסטית ניקלע, רחוקה מחיי שגרה, שבה יחולו הגבלות קשות על  חזרות לקראת מופע חדש. הבחירה ביצירה המיוחדת הזאת, בז'אנר הקומדיה, נתנה לכל צוות להקת בלט ירושלים מוטיבציה מיוחדת ועוצמה להתגבר על אי-הוודאות של חיים בתקופת מגפת קורונה.
הקומדיה של לופה דה וגה – מחזאי ספרדי נודע שכתב את יצירותיו  לפני 400 שנה  – משופעת רגישות, תשוקה ושעשועים, ולא איבדה את הרלוונטיות שלה גם בימינו. העלילה משלבת נשף מסכות, פיוט של אהבה וגם שנאה, ערמומיות, פרצי צחוק  וכמובן – סוף טוב.
הבלט החדש מאת נדיה טימופייבה נועד לשמונה רקדנים, כל אחד מהם רקדן סולן בבלט ירושלים, ולכל אחד מהם אישיות מיוחדת ויכולת משחק, המאפשרות לו לגלם בכישרון רב את דמויותיהם של גיבורי מחזהו של לופה דה וגה.
המופע החדש מבוצע בסגנון הבלט העכשווי  – עדיין על קצות האצבעות.

סרטונים נוספים בקטגוריה

Living Room - החדר – יצירה חדשה מאת ענבל פינטוLuna y Media - מופע מסרט אחר - להקת הפלמנקו הישראליתבעלות - מופעי בכורה - להקת הפלמנקו הישראליתDarrabar - להקת הפלמנקו רמנגארקסטור - Castor - תאטרון מחול אבשלום פולקגרסת הבמאי - להקת המחול הקיבוציתהודיני - הפן האחר בלט בוחן את דמותו של אמן הקסמים והפעלולים אריק וייס, שזכה לתהילה תחת השם הארי הודיניפלמנקולאז' - להקת הפלמנקו הישראליתאגם הברבורים - הבלט הישראליתיאטרון הבלט הלאומי של רוסיה בניהולו של ויאצ'סלב גורדייב - מפצח האגוזיםסינדרלה - הבלט הישראלי לכל המשפחהתיאטרון הבלט הלאומי של רוסיה בניהולו של ויאצ'סלב גורדייב - אגם הברבורים