לוח הופעות- גיל קופטש בערב ספרות פסחי קומי – תיאטרון הסימטה



גיל קופטש בערב ספרות פסחי קומי - תיאטרון הסימטה

קרדיט לתמונה: אושר פשינסקי

גיל קופטש בערב ספרות פסחי קומי - תיאטרון הסימטה

משך: שעה

מפיק: תיאטרון הסימטהרשימת הופעות

והפעם בפינה הספרותית מארחים את:
גיל קופטש בערב ספרות פסחי קומי

מי אמר פה פסח?
בעקבות ההצלחה בפורים תיאטרון הסימטה וקאנטרי גורן גולדשטיין מזמינים אתכם להשתתף במסורת החדשה הקומית והמרעננת של ערבי הספרות בחגי ישראל עם גיל קופטש האחד והיחיד והפעם ערב פסחי במיוחד.
בליווי מוסיקלי והרמת כוסית של יין, נביט מקרוב על הטקסטים המכוננים של יציאת מצרים עם פירושים חדשים ומפתיעים. אז למה בכלל קוראים לחג הזה "חג החירות"? מה הקשר בין המצה הצנועה לבין הלחם המלא והמנופח? והאם המכות שנמסרו למצרים היו נוקאאוט או בעצם שרשרת אקולוגית מיקרית.
הצטרפו אלינו לערב מעניין ומצחיק, לימודי ומרתק, שבו נשים דגש על חירות, מסורת וחידוש.

אלף שמשות זוהורות - תיאטרון גשרכפר - תיאטרון גשרמשפט הקופיםבשביל הגאולההמוצר ששינה לי את החיים - מופע יחיד של שירה שבחלבשתי את עצמי הפוךהדרך הקצרה הביתה - תיאטרון מיקרונראה אותך - תיאטרון הסימטהרודף העפיפונים - תיאטרון גשראורטל חייבת למות - תיאטרון הסימטהעד ראיה - תיאטרון הסימטהאל תקרא לי פסטרמה - תיאטרון הסימטההשפעת קרני הגמא על ציפורני החתול - תיאטרון אלפאמחכים לגודו - אנסמבל תמונעהקצ'קעס של בודו - באדאס קאטשקעס -  תיאטרון יידישפילפותחת הסתימות - קומדיה חדשה ומרגשתסנטה קלאוס הוא זבל - le Pre No l est une ordureמלאכת החיים - תיאטרון הבימהגברת לוין אחת ולתמידOne Thing Show - תיאטרון דוואי