לוח הופעות- דנה ברגר וליהיא לפיד – בין המילים לשירים



דנה ברגר וליהיא לפיד - בין המילים לשירים

קרדיט לתמונה: Repina Valeriya Shutterstock

דנה ברגר וליהיא לפיד - בין המילים לשירים

משך: שעה ורבע

ספיישל מיוחד ליום האישה! 
שתי יוצרות יוצאות דופן במפגש מלא רגש ועוצמה: ליהיא לפיד ודנה ברגר מזמינות אתכן ואתכם לערב מיוחד במינו, ערב שבו המילים והמוזיקה נשזרות זו בזו, כאשר הטקסטים של לפיד והיצירות המקוריות והאהובות של ברגר, יוצרים דיאלוג ייחודי ומרגש על אהבה, משפחה, אימהות והצורך להעז ולהשמיע קול נשי חזק.

ליהיא לפיד ודנה ברגר מזמינות אתכם להצטרף אליהן למסע סוחף שעובר בין תחנות חייה של כל אחת מהן, חושפות את מקורות היצירה שלהן, שהן חלק מהפסקול של עוצמה נשית ישראלית.

ליהיא לפיד היא עיתונאית וסופרת, שכותבת את קולה של האישה הישראלית. ספרה "אשת חייל" נחשב לציון דרך בכתיבה הנשית האישית וחשף נקודת מבט חדשה ומרתקת על אימהות. לפיד כותבת, מרצה ופעילה בנושאים חברתיים, בדגש על שני תחומים: זכויות נשים והורות לילדים עם צרכים מיוחדים.

בשני הנושאים לפיד היא פעילה חברתית מובילה. היא נשיאה של עמותת "שק"ל- שירותים קהילתיים לאנשים עם מוגבלות".

דנה ברגר, מהנשים הבולטות במוזיקה הישראלית – זמרת, מלחינה, פזמונאית ושחקנית טלוויזיה. נבחרה לזמרת השנה לשנים 2000 ו-2003. אמא לשני ילדים.

סרטונים נוספים בקטגוריה

עכשיו התור לאהבה - מופע מחווה לאריק איינשטייןThe Beat evolution - טרמולובגוף אני מבינה - אמבר רוטשילדאב ובנו – יהושע ויהלי סובול במפגש על ספרות ומוסיקהאייסוליישן בנד - מופע מהסרטיםמארינה מקסימיליאן, מפגש עם הכוריאוגרפית רינת ארוניס והפסנתרקאנטרי לנצחסודות השנסונים עם הזמרת הצרפתייה אורלי סולומוןקרנבל ברזילאיכנסיית השכל ורביעיית מיתריםלילות – דודו זכאי ודורית ראובני במופע משותףשלומי שבן והפסנתרלהקת כנסיית השכלשלמה גרוניך מופע פסנתרThe Jockers - מופע המחווה לג'ו קוקרשליחי הבלוז - מופע המחווה ל ELOגיא ויהל - מופע אקוסטימוזיקת לילה צעירה - זמריית צירופים 2024יהורם גאון - עוד אני פוסע – סיפור חיי - סדרת מופעים חד פעמיתסימני דרך - הגרשונים