לוח הופעות- הצגה – לאופולד – שטאט



הצגה - לאופולד - שטאט
הצגה - לאופולד - שטאט

קרדיט לתמונה: באדיבות התיאטרון הלאומי ברנו צ׳כיה

הצגה - לאופולד - שטאט

משך: שעתיים ורבע

מפיק: תיאטרון הבימהרשימת הופעות

המחזה הוא מעין אלבום תמונות משפחתי יהודי.
הוא מתרחש בווינה, ונקרא על שם הרובע היהודי שם. זהו סיפורה של משפחה אחת, משפחת מרץ, מן הימים האחרונים של שנת 1899 ועד ללב האפל של המאה העשרים.
אנחנו עוברים איתם בסלון המשפחתי רגעים של שמחה, חגים, אהבות, אכזבות, מלחמת עולם אחת, מהפכים פוליטיים – ואז מלחמת עולם שניה, שגודעת באכזריות את רוב ענפי האילן המשפחתי.
טום סטופארד, מגדולי המחזאים העכשוויים, כתב כאן מחזה רחב עלילה ורב יופי, וכמו כן נגע לראשונה – בגיל 83 – בסיפור היהודי האישי שלו, ויצר ממנו דרמה שוברת לב.
מאת טום סטופארד
תרגום: דורי פרנס 
בימוי: אילן רונן
 

סרטונים נוספים בקטגוריה

אלף שמשות זוהורות - תיאטרון גשרכפר - תיאטרון גשרמשפט הקופיםבשביל הגאולההמוצר ששינה לי את החיים - מופע יחיד של שירה שבחלבשתי את עצמי הפוךהדרך הקצרה הביתה - תיאטרון מיקרונראה אותך - תיאטרון הסימטהרודף העפיפונים - תיאטרון גשראורטל חייבת למות - תיאטרון הסימטהעד ראיה - תיאטרון הסימטהאל תקרא לי פסטרמה - תיאטרון הסימטההשפעת קרני הגמא על ציפורני החתול - תיאטרון אלפאמחכים לגודו - אנסמבל תמונעהקצ'קעס של בודו - באדאס קאטשקעס -  תיאטרון יידישפילפותחת הסתימות - קומדיה חדשה ומרגשתסנטה קלאוס הוא זבל - le Pre No l est une ordureמלאכת החיים - תיאטרון הבימהגברת לוין אחת ולתמידOne Thing Show - תיאטרון דוואי