לוח הופעות- הרווק – תיאטרון הסימטה



הרווק - תיאטרון הסימטה

קרדיט לתמונה: אלה ברק

הרווק - תיאטרון הסימטה

משך: שעה

מפיק: תיאטרון הסימטהרשימת הופעות

*ההצגה מכילה טקסטים גסים, מומלץ לגילאי 21+
לא תתאפשר כניסה למאחרים!

משחק: אביב זמר
מאת: אריאל הכהן ואביב זמר
בימוי: אלחנן שפירא
מוסיקה: מור נעמן
כוריאוגרפיה: נופר לוינגר
תאורה: שי סקיבא

במשחק הפיתוי העירוני בין גברים לנשים אין מנצחים -הכל מפסידים. חביב סמר משורר אורבני גבוה נאה חד שנון וכריזמטי פורש את משנתו הסדורה והפיוטית איך להיות גבר בעיר הגדולה ולהישאר בחיים היופי, הנשים, חיי הלילה והרגש נמזגים למסכת משעשעת ונוגה האופפת כמדומה לא רק גברים אלא גם נשים רבות החיים על רקע נופיה של תל אביב עילית ותחתית. המחזה המצחיק, החידתי והנוגע ללב נכתב עי אריאל הכהן ("תמות אהובי") ומבוסס על סיפור חייו האמיתי ועל שיריו של שחקן התאטרון אביב זמר המגלם את דמותו של חביב. או ש.. ההפך?

הבמאי אלחנן שפירא (" הבט אחורה בזעם" "תמות אהובי") בנה סקרקטורה תיאטרלית העוברת בכמה מימדים והמתקיימת בכל מקום ומקום סימולטנית איתה נעים הקהל השחקן הדמות והבמאי בדרך אל הקטסטרופה הבלתי נמנעת. המוסיקה המקורית והמהפנטת יצר (מור נעמן) מוסיקאי צעיר ורב פעלים במיוחד להצגה.

אלף שמשות זוהורות - תיאטרון גשרכפר - תיאטרון גשרמשפט הקופיםבשביל הגאולההמוצר ששינה לי את החיים - מופע יחיד של שירה שבחלבשתי את עצמי הפוךהדרך הקצרה הביתה - תיאטרון מיקרונראה אותך - תיאטרון הסימטהרודף העפיפונים - תיאטרון גשראורטל חייבת למות - תיאטרון הסימטהעד ראיה - תיאטרון הסימטהאל תקרא לי פסטרמה - תיאטרון הסימטההשפעת קרני הגמא על ציפורני החתול - תיאטרון אלפאמחכים לגודו - אנסמבל תמונעהקצ'קעס של בודו - באדאס קאטשקעס -  תיאטרון יידישפילפותחת הסתימות - קומדיה חדשה ומרגשתסנטה קלאוס הוא זבל - le Pre No l est une ordureמלאכת החיים - תיאטרון הבימהגברת לוין אחת ולתמידOne Thing Show - תיאטרון דוואי