לוח הופעות- חגיגה במונטנה עם צחי נוי



חגיגה במונטנה עם צחי נוי

קרדיט לתמונה: תהל אזולאי

חגיגה במונטנה עם צחי נוי

משך: שעה וחצי

סדרת הסרטים המיתולוגית אסקימו לימון סחפה אחריה מאות אלפי צופים אדוקים בארץ ובחו"ל מאז צאת הסרט הראשון ב 1978. שבעת הסרטים בסדרה מספרים את סיפורם של שלושת החברים הידועה אשר מתמודדים עם אהבות נכזבות, תשוקות ראשונות ואין ספור תעלולים שבוחנת את חברותם לא פעם מחדש. השחקן צחי נוי בליווי להקת מוזס סי מנחה את המופע חגיגה במונטנה ובקולו משתף אותנו בסיפורים שטרם שמעתם על הצלחת הסדרה בארץ ובחו"ל, החוויות מאחורי הקלעים והאין ספור להיטים של שנות ה 50-60  שליוו את הסרטים.

מוזס סי (אלביס, מתוק מדבש, הכל עובר חביבי)
שיר זלינגר (צלילי המוסיקה, אוויטה)
כפיר לוי (שיער, קזבלן)
קארין שיפרין (האופרה הישראלית, אוויטה)

במופע יושרו שירם של הפלטרז, פול אנקה, קוני פרנסיס, סקיטר דייויס, דל שנון, ליטל ריצ'ארד, ברנדה לי, ג'רי לי לואיס, אלביס פרסלי ועוד רבים וטובים.

סרטונים נוספים בקטגוריה

עכשיו התור לאהבה - מופע מחווה לאריק איינשטייןThe Beat evolution - טרמולובגוף אני מבינה - אמבר רוטשילדאב ובנו – יהושע ויהלי סובול במפגש על ספרות ומוסיקהאייסוליישן בנד - מופע מהסרטיםמארינה מקסימיליאן, מפגש עם הכוריאוגרפית רינת ארוניס והפסנתרקאנטרי לנצחסודות השנסונים עם הזמרת הצרפתייה אורלי סולומוןקרנבל ברזילאיכנסיית השכל ורביעיית מיתריםלילות – דודו זכאי ודורית ראובני במופע משותףשלומי שבן והפסנתרלהקת כנסיית השכלשלמה גרוניך מופע פסנתרThe Jockers - מופע המחווה לג'ו קוקרשליחי הבלוז - מופע המחווה ל ELOגיא ויהל - מופע אקוסטימוזיקת לילה צעירה - זמריית צירופים 2024יהורם גאון - עוד אני פוסע – סיפור חיי - סדרת מופעים חד פעמיתסימני דרך - הגרשונים