לוח הופעות- טרזן ילד הטבע – המחזמר – תיאטרון השעה הישראלי



טרזן ילד הטבע - המחזמר - תיאטרון השעה הישראלי

קרדיט לתמונה: עומר שטיין

טרזן ילד הטבע - המחזמר - תיאטרון השעה הישראלי

משך: שעה

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 5 – 12

מפיק: תיאטרון השעה הישראלירשימת הופעות

תיאטרון השעה הישראלי מזמין אתכם למסע קסום ביער
טרזן ילד הטבע – המחזמר! 

מחזמר קסום על סיפורו של תינוק יתום, שנותר לבד בג'ונגל ואומץ ע"י קאלה  הגורילה. קאלה מגדלת את התינוק ביחד עם אחיו הגורילה "צ'יטה" כאילו היה מדובר בבנה האמיתי. היא מלמדת אותו את סודותיו הנפלאים של הטבע, כיצד לחיות בשלום עם החיות ואיך לשמור על הסביבה.
יום אחד מגיעה לג'ונגל משלחת מלונדון ובה פרופסור אנגלי, בתו הסקרנית ג'יין, המאבטח הזדוני מר קלייטון והעוזרת שלו מארי. חברי המשלחת מתכננים לחקור את צורת חייהן של הגורילות והסביבה בכלל.

ג'יין פוגשת בילד הטבע ועל אף השוני ביניהם הם מוצאים שפה משותפת ולומדים להכיר את המנהגים האחד של השנייה. עם הזמן אף נרקמת בין השניים חברות יפה הגוברת על כל המכשולים: ילד הטבע מלמד את ג'יין על הטבע וחשיבות השמירה על הסביבה ואילו ג'יין מלמדת את ילד הטבע על העולם שמחוץ לג'ונגל.

יחד הם מתגברים על מזימותיו הזדוניות של מר קלייטון ומלמדים את כולנו על מעגל החיים והטבע המפעיל את קסמו על כל האנשים והיצורים החיים.

 מחזה מאת דפנה אנגל
בבימויו של משה קפטן
פזמונים – נעם חורב 
בהשתתפות 
אור מאיר, יואב מילשטיין, עדי זורע, עודד מנסטר, ערן לחמן / אלי קרסיה, קארין שניידר, רוית יעקב כהן/ שירן הוברמן.

 

יניב המגניב – משימה לגדוליםהאוצר מתחת לגשר - תיאטרון גשראלוף ישראל - סיפורו מעורר ההשראה של אורן סמדג'ה - תיאטרון השעה הישראליאוזו ומוזו מכפר קאקארוזו - תיאטרון השעה הישראלי - הצגה חדשה!פיטר פן - תיאטרון השעה הישראליטרזן ילד הטבע - המחזמר - תיאטרון השעה הישראלירון והעיפרון - הצגה ילדים לחנוכהעידן מעדן - משאלות של כוכביםונטו שואו - Vento showספר הג'ונגל המחזמרפרפר נחמד - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוערבנעליו - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוערהמלאך - תיאטרון בית ליסין - פסטיבל ASSITEJכל אחד והמים שלו - תיאטרון הנפש - פסטיבל ASSITEJשלושת המוסקטרים - תיאטרון המדיטק - פסטיבל ASSITEJלהפליג על תפוזים - תיאטרון פיזיו ארט - פסטיבל ASSITEJשומעת אותך - תיאטרון ארצי - פסטיבל ASSITEJהסוד של סבא אפריים - תיאטרון המדיטק - פסטיבל ASSITEJהחלילן מהמלין - תיאטרן ארצי - פסטיבל ASSITEJהמזיענים - תיאטרון דוואי - פסטיבל ASSITEJ