לוח הופעות- "יפו. אהבה. הרפתקאות."



קרדיט לתמונה: יפו. אהבה. הרפתקאות. הסיור האימרסיבי

"יפו. אהבה. הרפתקאות."

משך: שעה ו-20 דקות

אנו מזמינים אתכם לצלול לאווירת הפורמט האופנתי – הסיור האימרסיבי "יפו. אהבה. הרפתקאות." המשמעות של immersiveness באנגלית היא אפיפות, שקיעה מוחלטת אל תוך חוויה מדומה. וזה אומר שכל האירועים ההיסטוריים יתקיימו קרוב מאוד לקהל, הצלילים המקוריים מבטיח צלילה מלאה בחלק מהאירועים שהתרחשו ביפו מ-1860 עד 1914. בליווים של השחקנים נטייל ברחובותיה המקסימים של יפו, ממגדל השעון ועד למושבה האמריקאית.

 

נעקוב אחר צעדיה של ההרפתקנית הצעירה חנה ונמצא את מלון "קמינץ" שאינו קיים היום, נאזין לדרשתו של ג'ורג' אדמס, ויחד עם המתיישבים האמריקאים נגיע ליפו בחיפוש אחר חיים חדשים. בסוף הסיור שלנו  נבקר אצל ברון גרמני אמיתי, שבנו ייהפך למרגל אנגלי ידוע, ונכדו לשחקן בריטי מפורסם, חתן פרס  אוסקר ועוד פרסי כבוד.

היזמה והמפיקה לדה סאמוילוב
הבמאית – גרודזינסקי אירינה
עיצוב סאונד ועיבוד מוזיקלי – מיכאל ויסבורד

שחקנים מוקלטים
גלעד קלטר
אורי יניב
אלכסנדר סנדרוביץי
טלי אוסדצי
אליסה ויסבורד
יובל ינאי

סרטונים נוספים בקטגוריה

https://www.youtube.com/watch?v=null

אלף שמשות זוהורות - תיאטרון גשרכפר - תיאטרון גשרמשפט הקופיםבשביל הגאולההמוצר ששינה לי את החיים - מופע יחיד של שירה שבחלבשתי את עצמי הפוךהדרך הקצרה הביתה - תיאטרון מיקרונראה אותך - תיאטרון הסימטהרודף העפיפונים - תיאטרון גשראורטל חייבת למות - תיאטרון הסימטהעד ראיה - תיאטרון הסימטהאל תקרא לי פסטרמה - תיאטרון הסימטההשפעת קרני הגמא על ציפורני החתול - תיאטרון אלפאמחכים לגודו - אנסמבל תמונעהקצ'קעס של בודו - באדאס קאטשקעס -  תיאטרון יידישפילפותחת הסתימות - קומדיה חדשה ומרגשתסנטה קלאוס הוא זבל - le Pre No l est une ordureמלאכת החיים - תיאטרון הבימהגברת לוין אחת ולתמידOne Thing Show - תיאטרון דוואי