לוח הופעות- להעיר אריות – תיאטרון הקאמרי



להעיר אריות - תיאטרון הקאמרי

קרדיט לתמונה: אוהד רומנו צילום, שיין הורוביץ עיצוב ופוסטר

להעיר אריות - תיאטרון הקאמרי

משך: שעה וחצי

מפיק: תיאטרון הקאמרירשימת הופעות

אין כניסת מאחרים.

דרמת מתח מאת יואב שוטן גושן

עפ"י ספרה של איילת גונדר גושן 

בימוי: שירילי דשא 
תפאורה: אדם קלר
תלבושות: אורנה סמורגונסקי
תנועה: רננה רז
מוזיקה: איתמר גרוס
וידיאו: ויטלי פרידלנד
תאורה: ברוכי שפיגלמן
דרמטורגיה: שירילי דשא, גור קורן
ע' במאית: רותי גפן

בהשתתפות: עוז זהבי, רות אסרסאי, מיכל עוזיאל, מוראד חסן, מתן און ימי, טובית סמאי, אדם קנדה.

ערב אחד, בסוף משמרת ארוכה, ד"ר איתן גורן דורס בשוגג פליט אריתראי, ובהחלטה של רגע נמלט מהמקום. הוא נסחט על ידי סירקיט, אלמנת הנדרס, שדורשת שיעניק טיפול רפואי לפליטים בתמורה לשתיקתה. איתן מנסה לתמרן בין חובותיו כרופא בכיר ואיש משפחה, לבין החיים הסודיים שסירקיט כופה עליו, אלא שהאמת הולכת וסוגרת עליו. 

להעיר אריות" היא דרמה פסיכולוגית מרתקת ומורכבת על החצר האחורית של ישראל, ועל התנגשות חזיתית בין האנשים שיש להם הכל, ובין האנשים שנמאס להם להיות שקופים. עיבוד לספרה המצליח וזוכה הפרסים של איילת גונדר-גושן, שתורגם ל-17 שפות.

אלף שמשות זוהורות - תיאטרון גשרכפר - תיאטרון גשרמשפט הקופיםבשביל הגאולההמוצר ששינה לי את החיים - מופע יחיד של שירה שבחלבשתי את עצמי הפוךהדרך הקצרה הביתה - תיאטרון מיקרונראה אותך - תיאטרון הסימטהרודף העפיפונים - תיאטרון גשראורטל חייבת למות - תיאטרון הסימטהעד ראיה - תיאטרון הסימטהאל תקרא לי פסטרמה - תיאטרון הסימטההשפעת קרני הגמא על ציפורני החתול - תיאטרון אלפאמחכים לגודו - אנסמבל תמונעהקצ'קעס של בודו - באדאס קאטשקעס -  תיאטרון יידישפילפותחת הסתימות - קומדיה חדשה ומרגשתסנטה קלאוס הוא זבל - le Pre No l est une ordureמלאכת החיים - תיאטרון הבימהגברת לוין אחת ולתמידOne Thing Show - תיאטרון דוואי