לוח הופעות- מחווה לניל יאנג – Rusties



מחווה לניל יאנג - Rusties

קרדיט לתמונה: זוהר רון

מחווה לניל יאנג - Rusties

משך: שעה ורבע

מפיק: מועדון שבלול ג'אזרשימת הופעות

הדלתות והמסעדה יפתחו בשעה 19:30. מומלץ להגיע סמוך לפתיחת הדלתות

ניל יאנג הוא מהיוצרים המשפיעים ביותר של עולם המוזיקה הפופולרית. להיטיו הזכורים ביותר מיוחסים לשני סגנונות: מוזיקת פולק רוק ("Old Man", "Heart of Gold", "Harvest Moon") והארד רוק בליווי להקת קרייזי הורס ("Cinnamon Girl", "Like A Hurricane", "Keep On Rockin' in the Free World").

יאנג, הידוע בקולו הייחודי, כותב ומלחין בעצמו את כל שיריו ומנגן, בין היתר, בגיטרה, פסנתר ומפוחית.  במהלך שנות ה-90 הוא זכה לכינוי "סנדק הגראנג'" עקב השפעתו הגדולה על להקות כגון פרל ג'ם ונירוונה.

הראסטיז חוזרים לשבלול עם המיטב של יאנג וקרייזי הורס במחווה אותנטית ועמוסת דיסטורשן לסנדק הגראנג'.

דניאל דה יונג – שירה וגיטרה
יניב ליפשיץ – גיטרות וקולות
דן בן שפר – גיטרה וקולות
שי יערי – בס וקולות
אלון תבורי – תופים

 

עכשיו התור לאהבה - מופע מחווה לאריק איינשטייןThe Beat evolution - טרמולובגוף אני מבינה - אמבר רוטשילדאב ובנו – יהושע ויהלי סובול במפגש על ספרות ומוסיקהאייסוליישן בנד - מופע מהסרטיםמארינה מקסימיליאן, מפגש עם הכוריאוגרפית רינת ארוניס והפסנתרקאנטרי לנצחסודות השנסונים עם הזמרת הצרפתייה אורלי סולומוןקרנבל ברזילאיכנסיית השכל ורביעיית מיתריםלילות – דודו זכאי ודורית ראובני במופע משותףשלומי שבן והפסנתרלהקת כנסיית השכלשלמה גרוניך מופע פסנתרThe Jockers - מופע המחווה לג'ו קוקרשליחי הבלוז - מופע המחווה ל ELOגיא ויהל - מופע אקוסטימוזיקת לילה צעירה - זמריית צירופים 2024יהורם גאון - עוד אני פוסע – סיפור חיי - סדרת מופעים חד פעמיתסימני דרך - הגרשונים