לוח הופעות- נס ציונה המחזמר – תיאטרון תמונע



נס ציונה המחזמר - תיאטרון תמונע

קרדיט לתמונה: צילום: אורי רובינשטיין

נס ציונה המחזמר - תיאטרון תמונע

משך: שעה ו-10 דקות

מפיק: תיאטרון תמונערשימת הופעות

דברים שיכולים לקרות רק בנס ציונה:

מאחורי הגב קוראים לו 'הערסל של נס ציונה', כי מה עושה ערסל? נח. ינון מצדו טוען שהוא כמו כדור באולינג שנפל הצידה למסילה אבל אצלו זה מבחירה ושאם הוא רוצה הוא יכול בדקה להיות 'על זה'.

יש לו חבר קרוב. מלכיאל. רוקסטאר אמיתי. יש לו להקה 'תעבורע'. רוק זועם בענייני דרכים ותמרורים. אחראי בין השאר ללהיטים 'אל תסע בדרך נמיר' 'מה אתה עוקף אותי'. הוא גם אחראי להזכיר לינון שהכי דפוק זה להיות חיקוי, שאסור לתת לאף אחד להחליט עליך, שהכי מסוכן זה לרצות שיאהבו אותך.  אבל אז יום אחד, ינון פוגש את ורדית. חדשה בנס ציונה. הגיעה מיהוד.

מאת ובבימוי: יעל טל 
דרמטורגיה: יגאל זקס 
עיצוב תפאורה ותלבושות: דפנה פרץ 
עיצוב תאורה: אמיר קסטרו 
מוסיקה: נעמה רדלר 
ע. במאי: גילי נוימן 
שחקנים: אורי עטיה, מעין ויסברג, אסף פריינטה, יעל טל, עומר עציון, נעמה רדלר

סרטונים נוספים בקטגוריה

אלף שמשות זוהורות - תיאטרון גשרכפר - תיאטרון גשרמשפט הקופיםבשביל הגאולההמוצר ששינה לי את החיים - מופע יחיד של שירה שבחלבשתי את עצמי הפוךהדרך הקצרה הביתה - תיאטרון מיקרונראה אותך - תיאטרון הסימטהרודף העפיפונים - תיאטרון גשראורטל חייבת למות - תיאטרון הסימטהעד ראיה - תיאטרון הסימטהאל תקרא לי פסטרמה - תיאטרון הסימטההשפעת קרני הגמא על ציפורני החתול - תיאטרון אלפאמחכים לגודו - אנסמבל תמונעהקצ'קעס של בודו - באדאס קאטשקעס -  תיאטרון יידישפילפותחת הסתימות - קומדיה חדשה ומרגשתסנטה קלאוס הוא זבל - le Pre No l est une ordureמלאכת החיים - תיאטרון הבימהגברת לוין אחת ולתמידOne Thing Show - תיאטרון דוואי