לוח הופעות- סימפאני בסרט



סימפאני בסרט

קרדיט לתמונה: אלקס מלקין

סימפאני בסרט

משך: שעה וחצי

בכורה לתוכנית החדשה "סימפאני בסרט"
 בניצוחו של המאסטרו דניאל קרוגלוב. האורחים המפורסמים של הערב – ניקה ברוק, סולנית האופרה הישראלית מאירה את הבמה בהדר, אלכסנדר בריל, אמן הסקסופון הבנלאומי, ורוניקה קורמנוב, סולנית האופרה והפילהרמונית, הידועה גם בכישורי הג'אז שלה, מדגימה. את מגוון הז'אנרים המוזיקליים, מנהלת הבמה אלינה אמרומינה תספר לכם סיפור שעדיין לא נכתב.
 זרימת האנרגיה מהמנוע היצירתי של הפרויקט – המפיק והטרומבוניסט דניס וול.
 אירוע זה ישלב פסקולים קולנועיים איקוניים, אופרה ואימפרוביזציה חיה, וייצור חוויה ייחודית לקהל. "סימפאני בקולנוע" יכניס לחייך את הרגשות של הסרטים המפורסמים ביותר דרך הפסקול שלהם – מ"האחים בלוז" ועד " האלמנט החמישי", בביצועם של וירטואוזים מהבמה הישראלית. מופע זה לא רק ייתן לך רשמים מהסרטים האהובים עליך, אלא גם יציג פרשנות חדשה של מוזיקה קלאסית ומודרנית, המשלב אותם למכלול הרמוני.
 זה יהיה מסע מוזיקלי בזמן ובמרחב, שבו התמונות הגדולות ביותר של סרטי פולחן מתעוררות לחיים על הבמה.

 

סרטונים נוספים בקטגוריה

עכשיו התור לאהבה - מופע מחווה לאריק איינשטייןThe Beat evolution - טרמולובגוף אני מבינה - אמבר רוטשילדאב ובנו – יהושע ויהלי סובול במפגש על ספרות ומוסיקהאייסוליישן בנד - מופע מהסרטיםמארינה מקסימיליאן, מפגש עם הכוריאוגרפית רינת ארוניס והפסנתרקאנטרי לנצחסודות השנסונים עם הזמרת הצרפתייה אורלי סולומוןקרנבל ברזילאיכנסיית השכל ורביעיית מיתריםלילות – דודו זכאי ודורית ראובני במופע משותףשלומי שבן והפסנתרלהקת כנסיית השכלשלמה גרוניך מופע פסנתרThe Jockers - מופע המחווה לג'ו קוקרשליחי הבלוז - מופע המחווה ל ELOגיא ויהל - מופע אקוסטימוזיקת לילה צעירה - זמריית צירופים 2024יהורם גאון - עוד אני פוסע – סיפור חיי - סדרת מופעים חד פעמיתסימני דרך - הגרשונים