לוח הופעות- פסטיבל לטינו – אמריקה 2023 – מחווה לאנטוניו קרלוס ז'ובים



פסטיבל לטינו - אמריקה 2023 - מחווה לאנטוניו קרלוס ז'ובים

קרדיט לתמונה: Carlos Pericas

פסטיבל לטינו - אמריקה 2023 - מחווה לאנטוניו קרלוס ז'ובים

משך: שעה ורבע

מפיק: שמים – ארגון, ניהול והפקהרשימת הופעות

הזמרת והחצוצרנית הספרדיה אנדראה מוטיס היא אחת הכוכבות הגדולות של סצינת הג'אז בברצלונה, ומופיעה במועדוני הג'אז ובפסטיבלים הכי נחשבים ברחבי העולם.
מוטיס בעלת קול ייחודי, נעים ומאוד מוסיקלי, מנגנת מגיל צעיר מאוד גם חצוצרה וסקסופון. היא חתומה בלייבל הג'אז היוקרתי Impulse!
אנדריאה שיתפה פעולה עם אגדות כמו Quincy Jones, Omara Portuondo, Miton Nascimento, Yo-Yo Ma ועוד רבים.
מוטיס מגיעה לפסטיבל יחד עם הפסנתרן שלה איגנצי טרזה, שנחשב לאגדת ג'אז בספרד והרכב נגנים משובח. עם תוכנית מיוחדת מחווה למאסטרו הגדול, אנטוניו קרלוס ג'ובים, מי שהמציא את הבוסה נובה בריו דה ג'נאירו, ברזיל. Jobim הוא בלי ספק אחד המוסיקאים/ מלחינים הכי גדולים בהיסטוריה של המוסיקה הברזילאית.

אנדריאה וההרכב שלה יבצעו את מיטב הקלאסיקות של הבוסה נובה כמו:
Corcovado, Garota do Ipanema, Insensatez, Triste, Wave, One Note Samba, Chega de Saudade ועוד בעיבודים מיוחדים.

בהשתתפות:
Andrea Motis חצוצרה ושירה
Ignasi Terraza פסנתר ועיבודים מוסיקליים
לני סנדרסקי סקסופון / חליל
יוראי אורון קונטרבס
יונתן רוזן תופים

סרטונים נוספים בקטגוריה

עכשיו התור לאהבה - מופע מחווה לאריק איינשטייןThe Beat evolution - טרמולובגוף אני מבינה - אמבר רוטשילדאב ובנו – יהושע ויהלי סובול במפגש על ספרות ומוסיקהאייסוליישן בנד - מופע מהסרטיםמארינה מקסימיליאן, מפגש עם הכוריאוגרפית רינת ארוניס והפסנתרקאנטרי לנצחסודות השנסונים עם הזמרת הצרפתייה אורלי סולומוןקרנבל ברזילאיכנסיית השכל ורביעיית מיתריםלילות – דודו זכאי ודורית ראובני במופע משותףשלומי שבן והפסנתרלהקת כנסיית השכלשלמה גרוניך מופע פסנתרThe Jockers - מופע המחווה לג'ו קוקרשליחי הבלוז - מופע המחווה ל ELOגיא ויהל - מופע אקוסטימוזיקת לילה צעירה - זמריית צירופים 2024יהורם גאון - עוד אני פוסע – סיפור חיי - סדרת מופעים חד פעמיתסימני דרך - הגרשונים