לוח הופעות- שרות תקווה ואהבה – זמריית צירופים 2024



שרות תקווה ואהבה - זמריית צירופים 2024
שרות תקווה ואהבה - זמריית צירופים 2024

קרדיט לתמונה: גרפיקה: יגאל רפפורט

שרות תקווה ואהבה - זמריית צירופים 2024

משך: שעה ו-10 דקות

מופע ייחודי ליצירה של נשים, בביצוען ובהשראתן, שרות תקווה ואהבה, שירתן של מבצעות העבר בזמר העברי- מופע הפותח צוהר אל עולמן של יוצרות מבצעות בזמר העברי ובכלל.
שירים ויצירות שנכתבו על נשים, ומבוצעות על ידי מקהלה לקולות שווים = קולות נשים. ית: 
 
כמקהלת נשים ישראלית, התעוררנו כולנו בבוקר ה-7 באוקטובר למציאות קשה מנשוא, שנמשכת עד היום. מאותו יום מטלטל רבות מנשות המקהלה מצאו את עצמן בחרדה עמוקה לשלום ילדיהם, נכדיהם, ואף בני זוגן הלוחמים בשלל החזיתות, כחיילים בסדיר ובמילואים, בעוד אחרות לא ישנו לילות רבים בדאגה למכרים ומכרות מבין החטופים. אך כקבוצת תמיכה חזקה ואיתנה, מהר מאוד החליטה מנצחת המקהלה ענת דור, שדווקא בתקופה כזו לא נוותר על שיגרת החזרות, וכך הגיעו הנשים גם בימים מאתגרים ותחת איומי טילים ואזעקות, לשיר, להתחבק ולשתף זו את זו ברגשותיהן, ואף להופיע על במות גדולות וחשובות, כי כמו שכבר אמרו חכמים מאיתנו בעבר – את המנגינה הזו אי אפשר להפסיק.
 
כאשת חינוך עשרות שנים, בחרתי כבר בקונצרט הראשון שהיה לנו עוד בתקופת המלחמה, להקדיש שיר מיוחד  "גם כי אלך בגיא צלמוות" לזכרו של יוסי הרשקוביץ ז"ל, קרוב משפחה של אחת מחברותי הטובות.
יוסי הרשקוביץ, נשוי להדס ואב לחמישה, המנהל המיתולוגי של תיכון אורט פלך בנים בירושלים, היה איש אשכולות. החברים מספרים שהיה אחד מהנדירים ההם שמצליחים לשלב את החיים המקצועיים והחיים האישיים בקלילות ולהצטיין בכל תחום. יוסי נודע כמחנך דגול ומוסיקאי מוכשר, שר ומנגן בכינור, בעל ואבא מושלם, איש של נתינה וחסד. ב-10 בנובמבר הוא נהרג לצד שלושה מחבריו לפלוגה בפיצוץ מטען בפיר ממולכד בעזה.
גלגולו של הניגון  והדרך בה  השתמר והונצח קסם לנו במיוחד וביצענו אותו בעיבוד מקהלתי מלא עם נגני תזמורת סמפונית ירושלים כשבקהל אביו של יוסי הרשקוביץ.
בקונצרט  נבצע "מחווה ליוצרות בזמר העברי", יצירה שהוזמנה ונכתבה עבור מקהלת נוה שיר על ידי פרופ' משה זורמן. היצירה היא למעשה מיצג המשלב שירת מקהלה ומולטימדיה, הכולל שירים ממרחבי הקאנון הארצישראלי, ומהווה מפגש קולות של זמרות מהעבר עם קולות ההווה בעיבוד מיוחד.

עכשיו התור לאהבה - מופע מחווה לאריק איינשטייןThe Beat evolution - טרמולובגוף אני מבינה - אמבר רוטשילדאב ובנו – יהושע ויהלי סובול במפגש על ספרות ומוסיקהאייסוליישן בנד - מופע מהסרטיםמארינה מקסימיליאן, מפגש עם הכוריאוגרפית רינת ארוניס והפסנתרקאנטרי לנצחסודות השנסונים עם הזמרת הצרפתייה אורלי סולומוןקרנבל ברזילאיכנסיית השכל ורביעיית מיתריםלילות – דודו זכאי ודורית ראובני במופע משותףשלומי שבן והפסנתרלהקת כנסיית השכלשלמה גרוניך מופע פסנתרThe Jockers - מופע המחווה לג'ו קוקרשליחי הבלוז - מופע המחווה ל ELOגיא ויהל - מופע אקוסטימוזיקת לילה צעירה - זמריית צירופים 2024יהורם גאון - עוד אני פוסע – סיפור חיי - סדרת מופעים חד פעמיתסימני דרך - הגרשונים