לוח הופעות- שתיים על במה אחת



שתיים על במה אחת

קרדיט לתמונה: עידו לביא, אור דנון

שתיים על במה אחת

משך: שעה ורבע

מפיק: היכל התרבות פתח-תקוהרשימת הופעות

גילה אלמגור-אגמון – כלת פרס ישראל, רוני דלומי – מהזמרות והשחקניות המצליחות. הן נפגשו כקולגות לבמה במחזמר "סימני דרך" על חייה של נעמי שמר והגיל לא הפריע להן לפתח חברות אמיצה של שתי נשים, שתי שחקניות, שהמקצוע חיבר ביניהן לפתע.
כעת, לראשונה, יחד על במה אחת, שתיהן נטו לבד…

בשירים, סיפורים ודיאלוג  על החיים, על אהבה, כאב, משחק, קריירה, תחנות מוצלחות יותר וכאלה שפחות. כך הן מביאות, כל אחת, את חלקה ברגש שלא משאיר באולם אף לב אדיש.
אלמגור, שחקנית בעשרות סרטים שהפכו קלאסיקות מופת.. שחקנית תאטרון מהבכירות שיש, אשר כבשה במות רבות בכל הארץ,  כשגם בימים אלה מככבת ב 4 הצגות במקביל, תסריטאית בכמה יצירות בלתי נשכחות וסופרת שכתבה 5 ספרי ילדים ונוער ואף  ספר אוטוביוגרפי על ילדותה, שהפך גם סרט מצליח בכיכובה  "הקיץ של אביה"  .
דלומי, החלה את דרכה המקצועית כזוכה הצעירה ביותר של תוכנית הטלוויזיה "הכוכב הבא" ומאז השתתפה בסדרות וסרטים רבים. היא הוציאה אלבומי מוסיקה שזכו להצלחה והניבו להיטים שכבשו את הרדיו לצד תארים כמו "זמרת השנה", "פריצת השנה במוסיקה" ועוד. בימים אלה מככבת ב 6 הצגות במקביל וממשיכה להופיע עם להקתה ברחבי הארץ.

צילום: גילה אלמגור- עידו לביא | רוני דלומי- אור דנון
 

סרטונים נוספים בקטגוריה

עכשיו התור לאהבה - מופע מחווה לאריק איינשטייןThe Beat evolution - טרמולובגוף אני מבינה - אמבר רוטשילדאב ובנו – יהושע ויהלי סובול במפגש על ספרות ומוסיקהאייסוליישן בנד - מופע מהסרטיםמארינה מקסימיליאן, מפגש עם הכוריאוגרפית רינת ארוניס והפסנתרקאנטרי לנצחסודות השנסונים עם הזמרת הצרפתייה אורלי סולומוןקרנבל ברזילאיכנסיית השכל ורביעיית מיתריםלילות – דודו זכאי ודורית ראובני במופע משותףשלומי שבן והפסנתרלהקת כנסיית השכלשלמה גרוניך מופע פסנתרThe Jockers - מופע המחווה לג'ו קוקרשליחי הבלוז - מופע המחווה ל ELOגיא ויהל - מופע אקוסטימוזיקת לילה צעירה - זמריית צירופים 2024יהורם גאון - עוד אני פוסע – סיפור חיי - סדרת מופעים חד פעמיתסימני דרך - הגרשונים