לוח הופעות- תיאטרון הסימטה – מועדון הג'אז – נאני שרה לאדינו, ג'אז ומוזיקה מקורית



תיאטרון הסימטה - מועדון הג'אז - נאני שרה לאדינו, ג'אז ומוזיקה מקורית
תיאטרון הסימטה - מועדון הג'אז - נאני שרה לאדינו, ג'אז ומוזיקה מקורית

קרדיט לתמונה: Assaf Lefcowitz

תיאטרון הסימטה - מועדון הג'אז - נאני שרה לאדינו, ג'אז ומוזיקה מקורית

משך: שעה וחצי

מפיק: תיאטרון הסימטהרשימת הופעות

נאני (נועם וזאנה) שרה לאדינו, ג'אז ומוזיקה מקורית.
קול, פסנתר וטרומבון: נועם וזאנה, בס: אלון שטרן, תופים: יואב לחוביצקי

נאני (נועם וזאנה) היא זמרת, טרומבוניסטית, פסנתרנית ומלחינה שירים חדשים בשפת הלאדינו. באלבומה החדש  Ke Haber (מה חדש) היא משנעת את רוח השפה והתרבות הספרדית העתיקה והמטריארכלית אל המאה ה-21 עם טקסטים מילניאליים שחוגגים הגירה, מגדר וטיול שורשים.

 בחיבור מדוייק בין מסורת והחיים המודרניים, נאני מאפשרת לצלילים והריחות של השוק המרוקאי לזלוג לתוך שירת פלמנקו פרועה לצד צליל הטרומבון הרך שלה והמלודיות קורעות הלב שהיא שוזרת על הפסנתר. האישיות הבימתית הכובשת שלה יוצרת פסיפס ריאליסטי קסום שלוקח את המאזין למסע שמייצר אנתרופולוגיה חדשה לעתיד שפת הלאדינו.

 נאני הופיעה בספריית הקונגרס ובקנדי סנטר בארה"ב, בפסטיבל הג'אז בלונדון וברדיו BBC וייצגה את הולנד בפסטיבל המוזיקה של האיחוד האירופאי. היא זכתה בפרס Premiere של מועצת התרבות באנגליה ו- Music Production Award של SENA בהולנד. האלבום Ke Haber דורג במקום ה-11 בטבלת אלבומי מוזיקת עולם המושמעים ביותר לשנת 2022 ובמקום ה-13 בטבלה האירופאית.

תזמורת הביג בנד חיפה - מארחת את אמני הג'אז מאיטליה במופע קרנבל בוונציהמסיבת ריקודי סווינג - רביעיית דין צורמחווה לבן וובסטר ואוסקר פיטרסוןחמישיית הגאז הישראלית - קול פורטרהג'אז בהרמוניה -  חכה עד עכשיו - דימה גורליק טריו (פולין-ישראל- הונגריה)מופע מחווה לג'ניס ג'ופלין - Jam & Joplin ​ג'אז בקאנטרי גורן גולדשטיין - מועדון הג'אז - תיאטרון הסימטהLady Blues and Rock & Rollג’אז ברזילאי – השמש של ברזילבמחווה לבני גודמן ובילי הולידיי - ג'אז חם 2024ימי הרדיו של שנות ה-30 - ג'אז חם 2024נשות הסווינג של שנות השלושים - ג'אז חם 2024