לוח הופעות- תיאטרון הקאמרי – כל הדברים הטובים



תיאטרון הקאמרי - כל הדברים הטובים

קרדיט לתמונה: גבריאל בהרליה

תיאטרון הקאמרי - כל הדברים הטובים

משך: שעה וחצי

מפיק: תיאטרון הקאמרירשימת הופעות

לא תותר כניסת מאחרים

מאת: דנקן מקמילן
משחק: דביר בנדק
נוסח עבר: יאלי ביז'אווי
בימוי: שי פיטובסקי

דרמה כובשת לב

"אני בן 7, אמא נמצאת בבית חולים, אבא אומר שהיא עשתה משהו מטומטם, שהיא לא מוצאת סיבה להמשיך לחיות, אז אני לוקח דף וטוש וכותב לה רשימה – רשימה של כל הדברים הטובים, כל הדברים ששווה לחיות בשבילם:
1. גלידה
2. מלחמת מים
3. שמרשים לך להישאר עד מאוחר
4. הצבע הצהוב
5. דברים עם פסים
6. רכבת הרים
7. אנשים נופלים"

 הצגת יחיד

הקאמרי בשיתוף עם תיאטרון אלעד

דביר בנדק מגלם את דמותו של ילד שמכין רשימה כדי להציל את אימו ומגלה עם השנים איך הרשימה הצילה אותו. מה שמתחיל כניסיון תמים להתמודד עם אירוע טראומטי, הופך לדרך מופלאה להביט על העולם. סיפור מלא חיים, הומור ופיוט, שכבש את לב הקהל בלונדון וכעת, לראשונה, על במה ישראלית. דביר בנדק מגלם את דמותו של ילד שמכין רשימה כדי להציל את אימו ומגלה עם השנים איך הרשימה הצילה אותו. מה שמתחיל כניסיון תמים להתמודד עם אירוע טראומטי, הופך לדרך מופלאה להביט על העולם. סיפור מלא חיים, הומור ופיוט, שכבש את לב הקהל בלונדון וכעת, לראשונה, על במה ישראלית.

סרטונים נוספים בקטגוריה

אלף שמשות זוהורות - תיאטרון גשרכפר - תיאטרון גשרמשפט הקופיםבשביל הגאולההמוצר ששינה לי את החיים - מופע יחיד של שירה שבחלבשתי את עצמי הפוךהדרך הקצרה הביתה - תיאטרון מיקרונראה אותך - תיאטרון הסימטהרודף העפיפונים - תיאטרון גשראורטל חייבת למות - תיאטרון הסימטהעד ראיה - תיאטרון הסימטהאל תקרא לי פסטרמה - תיאטרון הסימטההשפעת קרני הגמא על ציפורני החתול - תיאטרון אלפאמחכים לגודו - אנסמבל תמונעהקצ'קעס של בודו - באדאס קאטשקעס -  תיאטרון יידישפילפותחת הסתימות - קומדיה חדשה ומרגשתסנטה קלאוס הוא זבל - le Pre No l est une ordureמלאכת החיים - תיאטרון הבימהגברת לוין אחת ולתמידOne Thing Show - תיאטרון דוואי