לוח הופעות- תיאטרון השעה הישראלי – ילד הטבע



תיאטרון השעה הישראלי - ילד הטבע

קרדיט לתמונה: אור דנון

תיאטרון השעה הישראלי - ילד הטבע

משך: שעה וחצי

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 4 – 11

מפיק: המשכן לאמנויות הבמה הפיס אשדודרשימת הופעות

מחזמר קסום עיבוד מאת: דפנה אנגל לספר טרזן מאת אדגר רייס בורוז.
במאי: משה קפטן.
על רקע הגЧונגל הפראי של אפריקה, נפרש בפנינו סיפורו המופלא של ילד הטבע, תינוק נטוש, שנאסף מחופו של ים סוער אל חיקה של קאלה, קופת אדם נדירה, שהופכת אותו לבנה. הוא מאמץ את המנהגים של קופי האדם והופך לחלק מהמשפחה האוהבת. חייו של ילד הטבע משתנים מקצה לקצה, כשלגЧונגל הירוק והפראי מגיעה משלחת של חוקרים ונוכל אחד. ילד הטבע מגלה שהוא דומה מאוד לבני האדם.
גЧיין ביתו של הפרופסור מגלה לו עולמות חדשים ובליבו מתחוללת סערה גדולה. ילד הטבע צריך לבחור בין אהבתו למשפחתו, הגЧונגל הירוק והחופשי, הטבע הנקי והתמים, לבין עולם בני האדם, עולם שבצורה שיטתית הורס את הטבע ומשתמש בו לצרכיו. מה יבחר?
שחקנים: ערן לחמן, קארין שניידר, עודד מנסטר, עדי זורע, אור מאיר, רוית יעקב כהן/שירן הוברמן, יואב מילשטיין.
קרדיט צילום אור דנון .

סרטונים נוספים בקטגוריה

יניב המגניב – משימה לגדוליםהאוצר מתחת לגשר - תיאטרון גשראלוף ישראל - סיפורו מעורר ההשראה של אורן סמדג'ה - תיאטרון השעה הישראליאוזו ומוזו מכפר קאקארוזו - תיאטרון השעה הישראלי - הצגה חדשה!פיטר פן - תיאטרון השעה הישראליטרזן ילד הטבע - המחזמר - תיאטרון השעה הישראלירון והעיפרון - הצגה ילדים לחנוכהעידן מעדן - משאלות של כוכביםונטו שואו - Vento showספר הג'ונגל המחזמרפרפר נחמד - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוערבנעליו - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוערהמלאך - תיאטרון בית ליסין - פסטיבל ASSITEJכל אחד והמים שלו - תיאטרון הנפש - פסטיבל ASSITEJשלושת המוסקטרים - תיאטרון המדיטק - פסטיבל ASSITEJלהפליג על תפוזים - תיאטרון פיזיו ארט - פסטיבל ASSITEJשומעת אותך - תיאטרון ארצי - פסטיבל ASSITEJהסוד של סבא אפריים - תיאטרון המדיטק - פסטיבל ASSITEJהחלילן מהמלין - תיאטרן ארצי - פסטיבל ASSITEJהמזיענים - תיאטרון דוואי - פסטיבל ASSITEJ