לוח הופעות- BoogieBees – Bee Gees Tribute



BoogieBees - Bee Gees Tribute

קרדיט לתמונה: זוהר רון

BoogieBees - Bee Gees Tribute

משך: שעה ורבע

מפיק: מועדון שבלול ג'אזרשימת הופעות

הדלתות והמסעדה יפתחו בשעה 19:00. מומלץ להגיע סמוך לפתיחת דלתות
ה"בוגי-ביז" הם להקה ייחודית ואותנטית המחייה את להיטיהם הבלתי נשכחים של להקת הבי ג'יז האגדית! המביאה לבמה בישראל חוויה מוזיקלית מרגשת, סוחפת, מרקידה ומרעננת עם להיטי אחת הלהקות המצליחות, המשפיעות והמרקידות ביותר.

הלהקה שמה לעצמה למטרה להחיות את שיריהם האהובים של הביג'יז לצד אלו שנכתבו על ידם לאמנים אחרים, באופן האותנטי, המרגש והנאמן ביותר, עם הנגנים המובילים בז'אנר וסטנדרט מוזיקלי מהגבוהים בתחום.

כל זאת עם טוויסט נשי מרענן – שלישיית ווקאליסטיות עוצמתיות שלא ישאירו מקום לאדישות, הרמוניה ווקאלית מצמררת ותלבושות מרהיבות. 

בין הלהיטים המנוגנים בהופעות:
Stayin’ Alive, How Deep Is Your Love, Grease, Night Fever, Should
Be Dancing, Nights on Broadway, more than a woman 
ועוד….

קרן קורקוס – שירה, גיטרה, ניהול ווקאלי
גנית סימוביץ', יעלה סקיף – שירה
גיל ארז – גיטרה
נדב מסד – בס
טוני די – תופים
שגיב ציוני – קלידים

סרטונים נוספים בקטגוריה

עכשיו התור לאהבה - מופע מחווה לאריק איינשטייןThe Beat evolution - טרמולובגוף אני מבינה - אמבר רוטשילדאב ובנו – יהושע ויהלי סובול במפגש על ספרות ומוסיקהאייסוליישן בנד - מופע מהסרטיםמארינה מקסימיליאן, מפגש עם הכוריאוגרפית רינת ארוניס והפסנתרקאנטרי לנצחסודות השנסונים עם הזמרת הצרפתייה אורלי סולומוןקרנבל ברזילאיכנסיית השכל ורביעיית מיתריםלילות – דודו זכאי ודורית ראובני במופע משותףשלומי שבן והפסנתרלהקת כנסיית השכלשלמה גרוניך מופע פסנתרThe Jockers - מופע המחווה לג'ו קוקרשליחי הבלוז - מופע המחווה ל ELOגיא ויהל - מופע אקוסטימוזיקת לילה צעירה - זמריית צירופים 2024יהורם גאון - עוד אני פוסע – סיפור חיי - סדרת מופעים חד פעמיתסימני דרך - הגרשונים