לוח הופעות- בגדי המלך החדשים – תיאטרון השעה הישראלי – הצגה חדשה



בגדי המלך החדשים - תיאטרון השעה הישראלי - הצגה חדשה

קרדיט לתמונה: רדי רובינשטיין

בגדי המלך החדשים - תיאטרון השעה הישראלי - הצגה חדשה

משך: שעה

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 6 – 12

מפיקים:
היכל התרבות פתח-תקוהרשימת הופעות
תיאטרון השעה הישראלירשימת הופעות

תיאטרון השעה הישראלי נרגש להציג:  בגדי המלך החדשים  עיבוד חדש לסיפור הנודע מאת הנס כריסטיאן אנדרסן

תושבי הממלכה זועמים, המלך המנותק אוהב רק בגדים. העניינים מתחילים להסתבך כשלממלכה מגיעים אבא שמתחזה למעצב בגדים מפורסם, וביתו ששונאת לשקר.
הצגה מרתקת ומלאת הומור, המעודדת את הצופים הצעירים לפתח חשיבה עצמאית ומקורית משל עצמם, ולא לפחד ללכת עם האמת הפנימית שלהם גם אם נראה שאולי לא תתקבל על ידי החברה.

מחזה מאת דפנה אנגל 
בבימויו של אלדר גרויסמן גוהר
בהשתתפות: אביב ונטורה, גיא מאור, גיל קפטן / שמוליק כהן, דביר מזיא, עודד מנסטר, רן קפלן 

סרטונים נוספים בקטגוריה

שלגיה ושבעת הגמדים, תיאטרון מחול - להקת הפלמנקו הישראליתאיפה גברת זרת - הצגה לקטנטניםהמלאך - תיאטרון בית ליסיןטרמולו - בחזרה לשכונה של סבא - פסטיבל צלילי ילדותאיך ג'ירפה ישנה - תיאטרון גשרבוא אליי פרפר נחמד - פסטיבל צלילי ילדותהמסע הקסום ב'אוריינט אקספרס' - פסטיבל צלילי ילדותהדייג ודג הזהבאליס בארץ הפלאותסוכת האגדות - התיאטרון שלנופסטיבל ילדות ישראלית - אבא עושה בושות - שעת סיפור תיאטרליתאלוף העולם - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוערפסטיבל ילדות ישראלית - תירס חם - שעת סיפור- סוכות - 2024פסטיבל ילדות ישראלית - חנן הגנןקוביות של שוקולד - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוערהארגז של ביאליק - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוערהכוכבים של סבא - הצגה מוסיקלית משירי נורית הירשמעשה בחמישה בלונים - שעת סיפור תיאטרליתאורח בא לדב - תיאטרון המדיטקאח מפח - מדיטק חולון