לוח הופעות- בעלה של אשתי – קומדיה חדשה



בעלה של אשתי - קומדיה חדשה

קרדיט לתמונה: יוסי צבקר

בעלה של אשתי - קומדיה חדשה

משך: שעה ו-20 דקות

מפיק: תיאטרון ארצירשימת הופעות

בעלה של אישתי- קומדיה חדשה

משתתפים: דב נבון, גיא לואל, לירית בלבן

כשאבי מגלה שלאשתו מזה חמש שנים, מיכל, יש עוד בעל בשם איציק, הוא כועס, פגוע ושבור לב. אבל במקום להתעמת עם אשתו, הוא בוחר בגישה לא שגרתית ומחליט להיפגש עם בעלה של אשתו כדי לנסות ולמצוא פתרון לבעיה המשותפת שלהם. האם אבי ואיציק ימצאו דרך לפתור את הבעיה, או שהתחרות ביניהם תוביל לפירוק משפחה? ואם כן באיזה דרך יבחרו?
קומדיה קורעת מצחוק על גברים ונשים, על המורכבות של מערכות יחסים מודרניות ועל הדינמיקה המוזרה של אהבה בין בעל ואישה ובעלה השני.

מאת: מירו גבראן
תרגום: ירון פריד
בימוי ועיבוד: מוריה זרחיה
עיצוב תפאורה: רועי ואטורי
מוזיקה: ליאור רונן
עיצוב תאורה:  ברוך שפיגלמן
ע. במאי וניהול הצגה: נועם גז
הפקה: דניאל רבינוביץ
שיווק ומכירות: איתי ברלינר

סרטונים נוספים בקטגוריה

PastProgressiveתיאטרון תמונע - אדמה דקהגברת לוין אחת ולתמידOne Thing Show - תיאטרון דוואימי מפחד מוירג'יניה וולף - תיאטרון הקאמריבואו נפתח את זה - תיאטרון הקאמריחובזה - תיאטרון הקאמרירוזנקרנץ וגילדנשטרן מתים - תיאטרון גשר - ההצגה המיתולוגית שוב על במת גשר!אנטיגונה - 50 הצגות בלבד - תיאטרון בית ליסיןאני סבתא שלך - התיאטרון הקאמריבבצ'יק - תיאטרון בית ליסיןמשפט הקופיםבית הבובות - תיאטרון הבימהסיפורי מקלט - תיאטרון הבימההמזיענים - תיאטרון דוואילא על הלחם לבדו - תיאטרון נא לגעתשיח חירשים - תיאטרון נא לגעתהייתי והנני - אלכסנדר פןשלישייה במי במול - תיאטרון קונצרט - תיאטרון ניקו ניתאימכתב אבוד - קומדיה מופרעת! - תיאטרון ניקו ניתאי