לוח הופעות- גלינה, בוריס וקטיה ויחנסקי – הדייטים הנדירים האלה



גלינה, בוריס וקטיה ויחנסקי - הדייטים הנדירים האלה

קרדיט לתמונה: בוריס ואיחנסקי

גלינה, בוריס וקטיה ויחנסקי - הדייטים הנדירים האלה

משך: שעה וחצי

גלינה, בוריס וקטיה ויחנסקי הם שלישייה משפחתית ייחודית, שנפגשת איתה, כמובן, תביא עונג אמיתי לציבור הבחנה.
בוריס הוא מחברם של שירים ליריים ושובבים רבים שנכללו זה מכבר בקלאסיקה של הז'אנר, משורר רומנטי, מלחין, מתרגם מכמה שפות, וכן כתב רבות לתיאטרון, לקולנוע, לטלוויזיה ולרדיו. דואט עם גלינה, מוזיקאית מקצועית ובת זוג רגישה, הוא סימביוזה מדהימה של אנשים בעלי דעות דומות, שבה השירים של בוריס מקבלים צליל חדש לגמרי. הרקורד של האנסמבל כולל הופעות ארוכות טווח כסולנים של החברה הפילהרמונית הממלכתית בלארוס וחתני פרסים בפסטיבלים היוקרתיים ביותר. יחד עם גלינה ובוריס, בתם קטיה על הבמה כבר שנים רבות – זמרת רב-ז'אנרית מוכשרת, מבצעת בחום ובנשמה שירים בשפות רבות, מאנגלית עתיקה ועד עברית.
התוכנית כוללת שירים מקוריים של בוריס ומיטב הדוגמאות לכתיבת שירים עולמית, כולל שאנסון צרפתי, שירים ביידיש ובעברית בתרגומים פיוטיים לרוסית. ובנוסף – מנה נאה של רומנטיקה חסרת מעצורים, אינטונציה סודית ואירוניה עדינה, שימושית מאוד בזמנים הקשים אך המעניינים שלנו.
תבוא, זה יהיה קסום!

דני בסן שר רוטבליטנונו - NUNUקשרי תרבות בשיתוף תיאטרון חולון מציגים ערב זמר - מחווה לאפי נצר המלחין ולדן אלמגור הפזמונאישלומי סרנגה - יאסו!המחווה לאבבא - מבית רוקווילהסיקסטיז - בחגיגת קיץ עם הלהיטים הגדוליםThe Beat evolution - טרמולומתי כספי ותזמורת הקאמרטה - השתקפויותרביעיית אורי ברכה - המלחינים הברזילאיםישראל בר און במופע חדש - בדיוק כמו פעםעטר מיינר מופע 360טוטאל ווקאל - לא יפריד דברהישראדיקסי בנדמקהלת חיים חדשים - Choralle Vie Nouvelleסיקסטיז עצמאותאפרים שמיר - שיעור מולדתמפריז באהבהניו אורלינס לכל המשפחהחגיגת כליזמרים - 2024 באשקלוןמשה להב - הטיש הגדול