לוח הופעות- ד"ר גוסטב מייסלס – מרטין לותר-קינג – !I have a dream



ד

קרדיט לתמונה: אלי כהן

ד"ר גוסטב מייסלס - מרטין לותר-קינג – !I have a dream

משך: שעה וחצי

בין חזון למציאות, אנשי חזון ששינו את ההיסטוריה האנושית – מרטין לותר-קינג – I have a dream!
סוגיית עבדות השחורים באמריקה, מאבקם לחרות וזכויות אזרח מהווים נושא מרתק בהיסטוריה האמריקאית עד היום. למרות שלכאורה הם זכו לשחרור עם "כתב האמנציפציה לעבדים" של לינקולן (1863), אפליה על רקע צבע העור נמשכה עוד כ-100 שנה. רק מאבקו העיקש של מרטין לותר קינג להגשמת חלומו יביא – לפחות חוקתית – לסוף האפליה. ועל זה הוא נרצח.
מרצה  ד"ר גוסטב מייסלס

מתוך סדרת ההרצאות: בין חזון למציאות אנשי חזון ששינו את ההיסטוריה האנושית

על הסדרה: אנשי ונשות החזון רואים את העתיד, לעיתים דורות לפני האחרים ופועלים להגשמתו. נכיר כמה מהדמויות שהשפיעו על התפתחות החברה האנושית בתחומים שונים. הרמב"ם ובני דורו המוסלמים והנוצרים, ז'ול ורן הסופר שחזה את העולם הטכנולוגי, תומס אדיסון שפתח את עידן החשמל, אלברט איינשטיין הגאון שחלם להבין את היקום, ביל גייטס וסטיב ג'ובס כוכבי המהפכה הדיגיטלית ועוד.

עמית סגל - הרצאהסיציליה אי של שפיותרותם גרוסמן - מי רוצה להכיר את עוזר הבינה המלאכותית המושלם?הכתב העברי ביצירות אמנות - מרצה דאיני עבאדי - אסלאם שלא הכרתם - הרצאה מס' 8סבין יעקובוביץ - פריז תחת הכיבוש הנאצידמבצע ביעור חמץ - מרצה יגאל גרייברדדדעולם בראי הקולנוע: השאיפה לאושר בעידן של משבר, מרצה סבין יעקובוביץעולם בראי הקולנוע - הבהלה לזהב - מרצה דני ינאיעולם בראי הקולנוע: תחיית המורשת האבוריג'ינית באוסטרליה, מרצה רוני ינובסקימשה ויציאת מצרים - מרצה ד