לוח הופעות- הדיוות של פריז וניו יורק – מאדית פיאף לבילי הולידיי – ג'אז חם 2025



הדיוות של פריז וניו יורק - מאדית פיאף לבילי הולידיי - ג'אז חם 2025

קרדיט לתמונה: Chris Haston NBC

הדיוות של פריז וניו יורק - מאדית פיאף לבילי הולידיי - ג'אז חם 2025

משך: שעה ו-20 דקות

מפיק: שמים – ארגון, ניהול והפקהרשימת הופעות

פתיחת דלתות במופעי מועדוני גריי מודיעין ותל אביב בשעה 19:00

הדיוות של פריז וניו יורק: מאדית פיאף לבילי הולידיי עם Jimmie Herrod & the Dean Tsur Small Band (ניו יורק)
בקונצרט מרתק, הקולות האגדיים של אדית פיאף ובילי הולידיי ישתלבו, ויתעוררו לחיים על ידי השירה המהפנטת של הזמר ג'ימי הרוד.
אדית פיאף, "הדרור הקטן" של השנסון הצרפתי, הותירה חותם בל יימחה על היסטוריית המוזיקה. הרגש, המילים הנוקבות והתשוקה הבלתי מעורערת שלה לאהבה ממשיכים להדהד לאורך דורות. מLa Vie en Rose האייקוני ועד ל-Non, Je Ne Regrette Rien המרתק, השירים של פיאף מעוררים את האהבה, האובדן והחוויה האנושית.

בילי הולידיי, זמרת הג'אז שאין דומה לה, שפכה את ליבה בכל תו. קולה, כמו "עשן של חצות", סיפר סיפורים על כאב, חוסן וגעגוע. קלאסיקות כמו "פרי מוזר" ו"אלוהים יברך את הילד" נותרות נצחיות, וחורטות את שמה בדברי ימי ההיסטוריה של הג'אז.
ג'ימי הרוד יעלה על הבמה, ויחבר את רוחן של שתי האגדות הג'אז הללו. עם קול הקונטרה-טנור שלו מלא הנשמה, הוא נותן כבוד לאומנות שלהן.

בהשתתפות:
Jimmie Herrod שירה (ניו יורק)
Dean Tsur סקסופון וקלרינט
Anton Lutsky טובה
Omer Ashano כינור
Katia Toobool פסנתר
Yonatan Rosen תופים

Boogie Woogie Blues - סוכות בלוזנויה סול - השקת אלבום - סוכות בלוזבלוז ראש פינה - סוכות בלוזחואניטה כהן סמית, ואורחים - סוכות בלוזאסתר רדא - סוכות בלוזיאיר דלאל בהוקרה לג'ון מאייל - סוכות בלוזרביעיית מתן קליין ורמי לויןרביעיית קמינסקי-לבניאיתי אמיר טריורביעיית יובל כהןמחווה לרביעיית דייב ברובק - לני סנדרסקי 4tetאלה שרה אלהAndy Watts - Blues on FireCatfish Blues Bandרביעיית רוברט אנצ'יפולובסקי וגרגורי פיין מחווה לבן וובסטר ואוסקר פיטרסוןהשוקולד פקטורי - לילה לוהט בניו אורלינסלהקת הסיקסטיזהג'אז בהרמוניה - רביעיית דבורה בנאסולי -  שלישיית יונתן אלבלקמחווה ללו ריד - Walk on the Wild Side - פסטיבל יפוג'אז 2024מחווה לג'וני מיטשל - Both Sides Now - פסטיבל יפוג'אז 2024