לוח הופעות- המנצחים LIVE – הקרנה בליווי תזמורת חיה



המנצחים LIVE - הקרנה בליווי תזמורת חיה

קרדיט לתמונה: משה נחמנוביץ

המנצחים LIVE - הקרנה בליווי תזמורת חיה

משך: שעה ו-20 דקות

האירוע מתאים לגילאי 12+

אירוע התרמה מרהיב ומרגש לעמותת "לוחמים לחיים". הקרנת יחידה מסוגה למיוזיקל המדובר של השנה בליווי תזמורת חיה של 30 נגנים ובנוכחות השחקנים והיוצרים.

מיוזיקל ישראלי מקורי ומרגש בהשראת סיפורים אמיתיים. ישראל של 1967 מסוחררת מאופוריית הניצחון של מלחמת ששת הימים, אלה הם גם ימי תהילתה של נטע אגמון, שעזבה את קיבוץ נצר סירני ועברה לתל אביב כדי להגשים חלום ולהפוך לשחקנית מפורסמת. אך בעוד היא נישאת על גלי ההערצה, היא מתקשה לזהות את אהוב ליבה שחזר אדם אחר מהמלחמה ואת חבריה שחלומותיהם התנפצו לעד.
"A STAR IS BORN" במפגש רלוונטי מאי פעם עם המציאות הישראלית.
 
הקרנה מרגשת וראשונה מסוגה. כל הרווחים קודש לעמותה "לוחמים לחיים" התומכת בחיילים וחיילות פוסט טראומתיים.
  
שחקנים: דניאל ליטמן, יעל שטולמן, עמית פרקש, ידין גלמן, דור הררי, נועם שנהב, יואב רוטמן ועוד.
 
במאי: אלירן פלד
מנצח: צבי כרמלי
תזמורת הקאמרית

דני בסן שר רוטבליטנונו - NUNUקשרי תרבות בשיתוף תיאטרון חולון מציגים ערב זמר - מחווה לאפי נצר המלחין ולדן אלמגור הפזמונאישלומי סרנגה - יאסו!המחווה לאבבא - מבית רוקווילהסיקסטיז - בחגיגת קיץ עם הלהיטים הגדוליםThe Beat evolution - טרמולומתי כספי ותזמורת הקאמרטה - השתקפויותרביעיית אורי ברכה - המלחינים הברזילאיםישראל בר און במופע חדש - בדיוק כמו פעםעטר מיינר מופע 360טוטאל ווקאל - לא יפריד דברהישראדיקסי בנדמקהלת חיים חדשים - Choralle Vie Nouvelleסיקסטיז עצמאותאפרים שמיר - שיעור מולדתמפריז באהבהניו אורלינס לכל המשפחהחגיגת כליזמרים - 2024 באשקלוןמשה להב - הטיש הגדול