לוח הופעות- התיאטרון שלנו – דירה להשכיר



התיאטרון שלנו - דירה להשכיר
התיאטרון שלנו - דירה להשכיר
התיאטרון שלנו - דירה להשכיר
התיאטרון שלנו - דירה להשכיר

קרדיט לתמונה: שמואל כץ

התיאטרון שלנו - דירה להשכיר

משך: 50 דקות

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 3 – 9

מפיק: התיאטרון שלנורשימת הופעות

אין הכנסת עגלות לאולם.
שימו לב: כל אחד מחוייב בכטיס כניסה.

מי לא קרא לילדיו את סיפורה המופתי של לאה גולדברג "דירה להשכיר"? קלאסיקה ישראלית אולטימטיבית, המדברת על ערכים של חברות, נאמנות, סובלנות ואהבה לזולת. בעיבודו של "התיאטרון שלנו" הפך הסיפור להצגה "מרהיבה, מושקעת, מלאת עניין ועשויה מתוך אהבה גדולה לילדים" (כך על פי ביקורת במגזין הורים וילדים). מדובר בהצגה מוזיקלית, שהמילים של לאה גולדברג עובדו בה לפזמונים מקוריים בידי רונן גולדפרב ואת המוזיקה הלחינה, כתמיד, ליאת פרלוב.

ילדים בני 3 עד 9, שבוודאי שמעו ואולי אף קראו בעצמם את "דירה להשכיר", ישמחו ללא ספק לראות את הדמויות האהובות מקבלות חיים חדשים על הבמה – שרות, רוקדות וחיות את הקונפליקט הנצחי שבין החסרונות הקטנים והגדולים של כולנו לבין הצורך לכבד ולקבל איש את רעהו, ללא דעות קדומות וללא דרישות בלתי ישימות.

עיבוד ובימוי: רונן גולדפרב פלד
תפאורה והפקה: ניב מנור
לחנים וניהול מוסיקלי: ליאת פרלוב מאירי
תלבושות ומסיכות: אלה קולסניק
שחקנים: תמר שטיין/ מיכל  אטלס, בטי קושצ'י/ חן בר, הילה ירחי/ שירלי לילו, סיון קינר/ אמיליה רביד, ירון מנשה/ תום אידלסון

סרטונים נוספים בקטגוריה

עולמה המופלא של מיני -  תיאטרון הילדים הישראליJaffa Fest - איך ג'ירפה ישנהאבא של עמליה נוסע לאוסטרליה - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוערסימבה מלך הגו'נגל הצגה חדשה - תיאטרון יפה גבאיאחים סמארטפון - תיאטרון דוואישלושת המוסקטרים - תיאטרון המדיטקילדי בית העץ - תיאטרון המדיטקבת הים הקטנה - תיאטרון המדיטקהסוד של סבא אפרים - תיאטרון המדיטקאריה הספריה - תאטרון המדיטק - הצגת ילדים מוסיקליתחתול במגפיים - תיאטרון המדיטקלאסי - תיאטרון המדיטקפיטר פן - מחזמר מאת תיאטרון אורנה פורת ותיאטרון הקאמריהציפור הכחולה - תיאטרון הקאמריזהבה ושלושת הדובים - תיאטרון אורנה פורתאדיסון - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוערקוביות של שוקולד - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוערטביעת האצבע של אייל - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוערמשלים של נמלים - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוערמעלה קרחות - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער