לוח הופעות- זהבה ושלושת הדובים – התיאטרון שלנו



זהבה ושלושת הדובים - התיאטרון שלנו
זהבה ושלושת הדובים - התיאטרון שלנו
זהבה ושלושת הדובים - התיאטרון שלנו
זהבה ושלושת הדובים - התיאטרון שלנו

קרדיט לתמונה: עדי שרעבי

זהבה ושלושת הדובים - התיאטרון שלנו

משך: 50 דקות

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 3 – 9

מפיק: התיאטרון שלנורשימת הופעות

הסיפור הנצחי על זהבה שמגיעה בטעות לבקתה שבה גרים שלושת הדובים, טועמת מהדייסה שלהם ונשכבת לישון על מיטתו של הדובי הקטן, מקבל טוויסט מעט שונה בעיבודו של "התיאטרון שלנו". כאן זהבה אינה הולכת לאיבוד.

הביקור בבית הדובים היא החלטה מודעת של הילדה, שמבקשת להחזיר לעצמה את הצעצוע האהוב – הדובון הקטן שנשאר בבית הקודם של משפחתה – הבקתה שביער. היא יוצאת למסע בעקבות הדובי וכך מכירה את משפחת הדובים ומגלה דברים חדשים שלא ידעה על הדובון האהוב שלה. הצגה מוזיקלית משובבת לב, שנכתבה ובוימה בידי רונן גולדפרב, עם לחנים מקוריים מאת ליאת פרלוב, שאף אחראית על הניהול המוזיקלי. סיפור, המסופר דרך עיניה של הילדה זהבה, על יצר ההרפתקנות והתעוזה של ילדה קטנה שמאפשרת לה לגלות עולמות חדשים לחלוטין.

תפאורה: שי אלקיים
מוסיקה: ליאת פרלוב מאירי
עיבודים והפקה מוסיקלית: אלדד ירון
תלבושות: אלה קולסניק
משתתפים: רונן גולדפרב, אריק מורדוך/ מאור ממן, מעין ויינשטוק/ לורן סביר, בטי קושצ'י, לירן קנטרוביץ'

סרטונים נוספים בקטגוריה

עולמה המופלא של מיני -  תיאטרון הילדים הישראליJaffa Fest - איך ג'ירפה ישנהאבא של עמליה נוסע לאוסטרליה - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוערסימבה מלך הגו'נגל הצגה חדשה - תיאטרון יפה גבאיאחים סמארטפון - תיאטרון דוואישלושת המוסקטרים - תיאטרון המדיטקילדי בית העץ - תיאטרון המדיטקבת הים הקטנה - תיאטרון המדיטקהסוד של סבא אפרים - תיאטרון המדיטקאריה הספריה - תאטרון המדיטק - הצגת ילדים מוסיקליתחתול במגפיים - תיאטרון המדיטקלאסי - תיאטרון המדיטקפיטר פן - מחזמר מאת תיאטרון אורנה פורת ותיאטרון הקאמריהציפור הכחולה - תיאטרון הקאמריזהבה ושלושת הדובים - תיאטרון אורנה פורתאדיסון - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוערקוביות של שוקולד - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוערטביעת האצבע של אייל - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוערמשלים של נמלים - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוערמעלה קרחות - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער