לוח הופעות- חפץ לב – תיאטרון הסימטה



חפץ לב - תיאטרון הסימטה

קרדיט לתמונה: שמשון הצדיק

חפץ לב - תיאטרון הסימטה

משך: שעה

מפיק: תיאטרון הסימטהרשימת הופעות

לא תתאפשר כניסה למאחרים.

המחזה מתרחש במקום השייך לכנסייה בבריטניה, ומתאר סדרת פגישות של סטודנט צעיר בשם ג'וד (השם מרמז ליהודה איש קריות) עם כומר. מטרת הפגישות היא המרת נטיותיו המיניות של ג'וד.  הסיבה לכך היא שאותו ג'וד נתפס על ידי אביו בעודו צופה בחומר פורנוגרפי. ג'וד, בחור דתי,  עושה הכל כדי לרצות את אביו ולהיות אהוב על ידי האלוהים.  בעודו נמצא ב"טיפול", הוא מדמיין את מדריכו מהצופים ג'ושוע (השם מרמז לישו), שבו הוא מאוהב. ג'ושוע אינו יודע על כך דבר. ג'וד חולם הוא לחיות עם אהובו בזוגיות ובין היתר לגדל ילד במשותף.

ההצגה בודקת מה ההשפעה על נפש אנשים צעירים כאשר נטיות מיניות שונות אינן מתקבלות על ידי החברה, ומה קורה בתהליך המרה, ואיך הוא משפיע על  א. נשים שעוברים אותו.

*הגבלת גיל: מגיל 16 ומעלה בשל התבטאויות בוטות והתנהגות מינית על הבמה.

בתמיכת משרד התרבות ובסיוע המרכז למאבק בהמרה

מי רצח את אלמה? - קומדיה בלשית - תיאטרון ניקו ניתאידייט ראשוןשליח פולני - מלנקי מארחמעריב - הצגהמכתב אבוד - קומדיה מופרעת! - תיאטרון ניקו ניתאימי כמוני - תיאטרון גשרבוקר של שוטים - תיאטרון עוטף הנגב - לנדסקייפמגלם - מרכז אל-קלעה - לנדסקייפלשחרר את נחמה - קומדיה ישראלית מקורית - תיאטרון חיפהאל תקרא לי פסטרמה - תיאטרון הסימטהעומאר טריו - תיאטרון דוואיבדיוק להפך  - תיאטרון יידישפילאני סבתא שלך - התיאטרון הקאמריבניאדם - תיאטרון הקאמריהכתובה - תיאטרון חיפהאנטיגונה - תיאטרון תמונעובכל זאת צחקנו - תיאטרון אלפאמכתבים לבמה - מילים, רגשות, מכתביםמשהו חסר - תיאטרון נא לגעתג'ולי - תיאטרון הבימה