לוח הופעות- חצוצרת הזהב של הבואנה ויסטה – ג'אז חם 2023-2024



חצוצרת הזהב של הבואנה ויסטה - ג'אז חם 2023-2024

קרדיט לתמונה: Lu Glez

חצוצרת הזהב של הבואנה ויסטה - ג'אז חם 2023-2024

משך: שעה ו-20 דקות

מפיק: שמים – ארגון, ניהול והפקהרשימת הופעות

פתיחת דלתות בזאפה הרצליה וירושלים בשעה 19:30

חצוצרת הזהב של הבואנה ויסטה (קובה)
החצוצרן יוליסקי גונזאלס ותזמורתו עם הזמרת מאייליס גויאט
Yuliesky Gonzalez Quintet & Mayelis Guyat (קובה)

גונזאלס יוליסקי הוא דור שלישי של נגני חצוצרה מקובה. הוא יגיע לישראל עם הזמרת הקובנית מאייליס גוייאט, שכבשה את לב הישראלים כבר.

רפרטואר הלהקה מקיף את הסגנונות החשובים במוסיקה השורשית הקובנית – ובינהם כמובן הבואנה ויסטה.
המוזיקה תמיד הייתה חלק מחיי המשפחה של גונזאלס.
הקריירה המוזיקלית שלו החלה בגיל 10 בבית הספר לאמנות ובגיל 12 הצטרף רשמית לתזמורת ה"דנזונס" של המחוז, וכאן התחיל הניסיון המקצועי שלו.
תוך כדי לימודיו, הוא משתתף גם בתזמורת הסימפונית של Camagüey וכן בתזמורת שמנגנת מוזיקה פופולרית Grupo Tiempos Nuevos, שמקיפה את כל סוגי המוסיקה הקובנית – מהקלאסיקה ועד לפולקלור.
במהלך תקופה זו הוא מגלה התענינות רבה באלתור במוזיקה הקובנית המסורתית וכן בסגנונות שונים של ג'אז.
בסוף שנות העשרה הוא מגיע להאוונה הבירה ומתחיל בלימודי הלחנה ועיבוד – בעיקר לאנסמבלים של כלי מתכת. (חצוצרות, טרומבונים, קרנות יער וכו).
בין 2005 עד 2010 הוא משתקע בהוואנה ונחשף להזדמנויות מקצועיות אינסופיות. הוא עורך תוכניות שונות ברדיו ובטלוויזיה הקובנית, וכן הפקות מוזיקליות שונות וכן מפיק סרט תיעודי.

הוא השתתף בפסטיבלים שונים, ובכך הרחיב את ניסיונו הבינלאומי עם הופעות ברחבי העולם. מאז אפריל 2010 הוא מתגורר בברלין (גרמניה) שם החל את דרכו כאמן עצמאי המשלב את סגנונות  המוזיקה המערבות ג'אז, מוסיקה לטינית ומוסיקת עולם. במוזיקה שלו יש קווים אותנטיים, בעיקר בהשפעת התרבות והמוזיקה של קובה.

בהשתתפות:
Yuliesky Gonzalez חצוצרה
Mayelis Guyat שירה
Sergio Gomez בס
Daniel Stawinsky  פסנתר
Vito Giacovelli כלי הקשה
Wiljoph Sunday Mounkassa כלי הקשה

סווינג ברוח הג'אז המסורתי של שנות ה-30 וה-40Joe Cocker Tribut Projectרביעיית רוברט אנצ'יפולובסקי - מחווה לדיוק אלינגטון 125 - In Mellow Toneחמישיית ג'ייסון רוזנבלט - מי יודע?מחווה לרביעיית דייב ברובק - לני סנדרסקי 4tetהרכב ג'אז - Nigun QuartetNashville Outlawsלילות הוואנה - מועדון שבלולמחווה למלחיני הג'אז היהודיםשלישיית בניהו אשכנזיNani Sings Ninaקונצרט - קטיפה שחורהאנדי ווטס ויהודה עדר - מתמוז ועד דילןAndy Watts & Blues on Fireמסיבת ריקודי סווינג - רביעיית דין צורג’אז ברזילאי – השמש של ברזילתזמורת הביג בנד חיפה  מארחת את דניס סדוב - מופע שירים ב-7 שפותמחווה לשלישיית אוסקר פיטרסון - The Trioמסיבת הסווינג בהארלם - פסטיבל ניו אורלינס 2024פסגת הסקסופון - פסטיבל ניו אורלינס 2024