לוח הופעות- מחזמר – נס ציונה



מחזמר - נס ציונה

קרדיט לתמונה: שמחה ברבירו

מחזמר - נס ציונה

משך: שעה וחצי

מופע עם וייב של רוקנרול אבל גם של קומדיית נונסנז קורעת
קומדיה שמכניסה אותנו למכונת הזמן היישר לעיירה ישראלית טיפוסית של שנות ה-80, כשהרוקנרול היה אמיתי, כשחותלות היו באופנה וכשכולנו חלמנו רק לתפוס אוטובוס לעיר הגדולה.
הצגה עם קאסט מהחלומות, מוסיקה חיה, טקסטים שנונים ואווירה סוחפת.
תקציר העלילה:
ינון (אורי עטייה) יושב כל היום בתחנת האוטובוס של נס ציונה, אבל אף פעם לא עולה לאוטובוס. יש לו חבר קרוב – מלכיאל (עומר עציון) רוקסטאר אמיתי שיש לו להקה בשם 'תעבורע'; רוק זועם בענייני דרכים ותמרורים. מלכיאל אחראי בין השאר ללהיטים 'אל תיסע בדרך נמיר' 'ומה אתה עוקף אותי'. הוא גם אחראי להזכיר לינון שהכי דפוק זה להיות חיקוי, שאסור לתת לאף אחד להחליט עליך, שהכי מסוכן זה לרצות שיאהבו אותך.
עד שיום אחד, מגיעה בחורה חדשה לעיר- ורדית מיהוד (יעל טל) משבשת את שגרת חייו המשעממת של ינון, והחיים בנס ציונה כבר לא ייראו אותו הדבר.
בהשתתפות: אורי עטיה ("צומת מילר", "פולמון", "כיפת ברזל"), מעין ויסברג, אסף פריינטא ("שב"ס") , יעל טל ("בצפר", "מגן דוד דרום"), עומר עציון ("הטבח", "צומת מילר", "האחיין שלי בנץ"), נעמה רדלר.
מאת ובבימוי: יעל טל // דרמטורגיה: יגאל זקס // עיצוב תפאורה ותלבושות: דפנה פרץ // עיצוב תאורה: יעקב סליב // מוסיקה: נעמה רדלר // ע. במאי: גילי נוימן 

מבית אנסמבל "קבוצת עבודה" החוגג בימים אלה עשור לקיומו.
אורי עטיה הגדול בתוכנית אצל פאולה וליאון

 

סרטונים נוספים בקטגוריה

מכתב אבוד - קומדיה מופרעת! - תיאטרון ניקו ניתאירומולוס הגדול או שעותיה האחרונות של האימפריה הרומיתעד שהמוות יפגיש בינינו - תיאטרון באר שבעלעוף אל החופש - קומדיה מטורפתUnder Construction - תיאטרון דוואיהדיבוק - תיאטרון גשריאקיש ופופצ'ה - תיאטרון גשררודף העפיפונים - תיאטרון גשראנה קרנינה - תיאטרון גשררעל ותחרהבוררות - הצגהחפץ לב - תיאטרון הסימטהנראה אותך - תיאטרון הסימטהכל הדרכים וההוא - אנסמבל - תיאטרון הסימטהחוקים לחיים - תיאטרון הקאמרימדיאה‎ - תיאטרון הקאמריחובזה - תיאטרון הקאמריאינטרוויו - המופע באנגליתשייקספיר בחווה הסינית - תיאטרון תמונעתיאטרון תמונע - המדריך לחיפוש אתונות