לוח הופעות- מטוסי על נוחתים בישראל – הצגה



מטוסי על נוחתים בישראל - הצגה

קרדיט לתמונה: ניר סטולו

מטוסי על נוחתים בישראל - הצגה

משך: שעה וחצי, כולל הפסקה

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 2 – 8

מפיק: מעיין צלנר הפקות בע"מרשימת הופעות

הם טסו, הצילו ופגשו ילדים מסביב לעולם! מטוסי על מגיעים לפגוש את ילדי ישראל. ג'ט, דיזי, דוני, מירה, ג'ימבו, סקיי ועוד חברים אהובים ומוכרים יוצאים להרפתקה מוזיקלית צבעונית וסוחפת המבוססת על סדרת הטלויזיה המצליחה מערוץ הופ!.
במרכז ההצגה, גילי, ילד ישראלי שובב ומשעשע, חובב המצאות וטכנולוגיה שממציא את "רובוט הריקודים והשפות העולמי". מטוסי על מגיעים למסור לגילי משלוח ומאוד נהנים מנופי ים סוף ומשמורת האלמוגים היפיפייה, אך הכל משתבש כשהרובוט העולמי מאבד שליטה ומעמיד את שמורת הטבע בסכנה וזה בדיוק הזמן לכוח טורבו ולמטוסי על.

בואו לבקר במטה התעופה העולמי, למסור חבילה עם ג'ט, לבנות עם דוני, לצלול עם מירה, לחלץ עם דיזי, לצחוק, ללמוד, לשיר, לרקוד ולהתרגש יחד עם מטוסי על.

קדימה – זה הזמן לטוס!
כל גיל חייב בכרטיס!

סרטונים נוספים בקטגוריה

שלגיה ושבעת הגמדים, תיאטרון מחול - להקת הפלמנקו הישראליתאיפה גברת זרת - הצגה לקטנטניםהמלאך - תיאטרון בית ליסיןטרמולו - בחזרה לשכונה של סבא - פסטיבל צלילי ילדותאיך ג'ירפה ישנה - תיאטרון גשרבוא אליי פרפר נחמד - פסטיבל צלילי ילדותהמסע הקסום ב'אוריינט אקספרס' - פסטיבל צלילי ילדותהדייג ודג הזהבאליס בארץ הפלאותסוכת האגדות - התיאטרון שלנופסטיבל ילדות ישראלית - אבא עושה בושות - שעת סיפור תיאטרליתאלוף העולם - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוערפסטיבל ילדות ישראלית - תירס חם - שעת סיפור- סוכות - 2024פסטיבל ילדות ישראלית - חנן הגנןקוביות של שוקולד - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוערהארגז של ביאליק - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוערהכוכבים של סבא - הצגה מוסיקלית משירי נורית הירשמעשה בחמישה בלונים - שעת סיפור תיאטרליתאורח בא לדב - תיאטרון המדיטקאח מפח - מדיטק חולון