לוח הופעות- מיקי – שלגיה ושבעת הגמדים



מיקי - שלגיה ושבעת הגמדים

קרדיט לתמונה: עדי ברק

מיקי - שלגיה ושבעת הגמדים

משך: שעה, כולל הפסקה

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 2 – 7

מפיק: משגב עורי הפקות בע"מרשימת הופעות

כוכבת הילדים מיקי (מיכל מוכתר) בהצגה מוזיקלית בתפקיד השלגיה. אבל לא סתם שלגיה שהיא בחורה טובה, יפה ואמיצה. השלגיה של מיקי היא גם פלפלית, חכמה, מצחיקה ויודעת לעמוד על דעותיה המוצקות. היא מבינה היטב שמראות לא נועדו בשביל להתפעל כל היום מהיופי של עצמך, אלא לכל היותר בשביל לעשות פרצופים מצחיקים. והיא גם יודעת ששום מלכה אינה יכולה להוציא צו המורה על נתניה להיות מכוערים – כי יופי זה דבר שנולדים איתו ולכל אדם יש את היופי שלו.
הסיפור הקלאסי של האחים גרים הופך למופע מלא בהומור, בצחוק, בשירים ובריקודים. המסר שהוא מעביר פשוט: האמינו בעצמכם, ביכולותיכם והיופיכם הפנימי והחיצוני, וכך תנצחו את הרוע, את הקנאה ואת השנאה.

מיטב היוצרים התגייסו להפקת ההצגה: 
עיבוד ובימוי: נתן דטנר
לחנים: משה דץ
פזמונים: סמדר שיר 

סרטונים נוספים בקטגוריה

עולמה המופלא של מיני -  תיאטרון הילדים הישראליJaffa Fest - איך ג'ירפה ישנהאבא של עמליה נוסע לאוסטרליה - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוערסימבה מלך הגו'נגל הצגה חדשה - תיאטרון יפה גבאיאחים סמארטפון - תיאטרון דוואישלושת המוסקטרים - תיאטרון המדיטקילדי בית העץ - תיאטרון המדיטקבת הים הקטנה - תיאטרון המדיטקהסוד של סבא אפרים - תיאטרון המדיטקאריה הספריה - תאטרון המדיטק - הצגת ילדים מוסיקליתחתול במגפיים - תיאטרון המדיטקלאסי - תיאטרון המדיטקפיטר פן - מחזמר מאת תיאטרון אורנה פורת ותיאטרון הקאמריהציפור הכחולה - תיאטרון הקאמריזהבה ושלושת הדובים - תיאטרון אורנה פורתאדיסון - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוערקוביות של שוקולד - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוערטביעת האצבע של אייל - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוערמשלים של נמלים - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוערמעלה קרחות - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער