לוח הופעות- מעשה בחמישה בלונים



מעשה בחמישה בלונים

קרדיט לתמונה: אוריה רון

מעשה בחמישה בלונים

משך: שעה ו-10 דקות

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 2 – 7

מפיק: אשרוב הפקותרשימת הופעות

הצגת השנה! בהפקה חדשנית ומרהיבה! על פי הספר הנפלא והאהוב של כל הזמנים, של מרים רות.
אז, מה סופו של כל בלון? נגלה זאת יחד, עם רותי, אורי, רון, סיגלית ואלון. בהצגה החדשה, שכולה חגיגה, עם שירים אהובים וסוחפים על בלונים וצבעים, וחוויית תיאטרון בלתי נשכחת!

עיבוד ובימוי: שיראל חכשורי – אשרוב
שחקנים: לירון איש האווירון, מורן מלכה/ מור גנות, מאיה אושרי/קורל קרוואני, ישראל גולדרט/ טל קלייפלד, ברק תמם/אמיר מרציאנו, עמית נחושתן/ מור כהן.
מפיק בפועל: אביב קרביץ 
כיאוגרפיה: מיכל שי 
עיצוב פוסטר: אוריה רון

סרטונים נוספים בקטגוריה

עולמה המופלא של מיני -  תיאטרון הילדים הישראליJaffa Fest - איך ג'ירפה ישנהאבא של עמליה נוסע לאוסטרליה - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוערסימבה מלך הגו'נגל הצגה חדשה - תיאטרון יפה גבאיאחים סמארטפון - תיאטרון דוואישלושת המוסקטרים - תיאטרון המדיטקילדי בית העץ - תיאטרון המדיטקבת הים הקטנה - תיאטרון המדיטקהסוד של סבא אפרים - תיאטרון המדיטקאריה הספריה - תאטרון המדיטק - הצגת ילדים מוסיקליתחתול במגפיים - תיאטרון המדיטקלאסי - תיאטרון המדיטקפיטר פן - מחזמר מאת תיאטרון אורנה פורת ותיאטרון הקאמריהציפור הכחולה - תיאטרון הקאמריזהבה ושלושת הדובים - תיאטרון אורנה פורתאדיסון - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוערקוביות של שוקולד - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוערטביעת האצבע של אייל - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוערמשלים של נמלים - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוערמעלה קרחות - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער