לוח הופעות- פסטיבל ג'אז בים האדום – גבריאל פאלאצ'י



פסטיבל ג'אז בים האדום - גבריאל פאלאצ'י

קרדיט לתמונה: פטר ויט

פסטיבל ג'אז בים האדום - גבריאל פאלאצ'י

משך: שעה

כשהלטין-ג'אז פוגש את המזרח התיכון

הפסנתרן, המלחין והמעבד הארגנטינאי גבריאל פאלאצ'י הוא אחד מהשמות החמים בסצינת הלטין-ג'אז העולמית. שמו אף נכלל ברשימת האומנים הפורצים (Emerging Artists) של מגזין הבילבורד הנחשב.

פאלאצ'י, שעלה לארץ מבואנוס איירס לפני כשנתיים, מבצע מוזיקה מקורית בסגנונות הלטין-ג'אז
והטנגו-ג'אז, המושפעים ממולדתו, כמו גם מקובה, הקריביים, ניגוני כלייזמר וממוזיקה ספרדית וצפון אפריקאית. המפגש עם המוזיקה המקומית, הוסיף גם נינוח מזרח-תיכוני ליצירה של פלאצЧ י.

על הבמה, שישיית גבריאל פלאצ'י מביאה לפסטיבל ג'אז לטיני חדש, מרענן ומקורי, בהרכב מוזיקאים מובילים ובעלי שם שיעניקו הופעה סוערת וחושנית, עם המון שמחת חיים.

גבריאל פאלצ'י – פסנתר וקלידים
פרננדו קנוף – בס
יוני דרור – חלילים נאי, סקסופונים
מורן בראון – טרומבון
 פפה" מאיר – קונגס וכלי הקשה
ישראל ביטון – טימבאלס ותופים

 

סרטונים נוספים בקטגוריה

סווינג ברוח הג'אז המסורתי של שנות ה-30 וה-40Joe Cocker Tribut Projectרביעיית רוברט אנצ'יפולובסקי - מחווה לדיוק אלינגטון 125 - In Mellow Toneחמישיית ג'ייסון רוזנבלט - מי יודע?מחווה לרביעיית דייב ברובק - לני סנדרסקי 4tetהרכב ג'אז - Nigun QuartetNashville Outlawsלילות הוואנה - מועדון שבלולמחווה למלחיני הג'אז היהודיםשלישיית בניהו אשכנזיNani Sings Ninaקונצרט - קטיפה שחורהאנדי ווטס ויהודה עדר - מתמוז ועד דילןAndy Watts & Blues on Fireמסיבת ריקודי סווינג - רביעיית דין צורג’אז ברזילאי – השמש של ברזילתזמורת הביג בנד חיפה  מארחת את דניס סדוב - מופע שירים ב-7 שפותמחווה לשלישיית אוסקר פיטרסון - The Trioמסיבת הסווינג בהארלם - פסטיבל ניו אורלינס 2024פסגת הסקסופון - פסטיבל ניו אורלינס 2024