לוח הופעות- פסטיבל ג'אז בים האדום – שלישיית יותם זילברשטיין מארחים את איתי קריס



פסטיבל ג'אז בים האדום - שלישיית יותם זילברשטיין מארחים את איתי קריס

קרדיט לתמונה: Flavio Chachar

פסטיבל ג'אז בים האדום - שלישיית יותם זילברשטיין מארחים את איתי קריס

משך: שעה ורבע

הגיטריסט הבינלאומי המוערך במופע לכבוד אלבומו החדש

זילברשטיין הוא אחד הגיטריסטים הטובים ביותר ששמענו. הצליל שלו עטוף בשמש ים-תיכונית שנשמע כמו סטנדרט חדש –  (סטפן גרהם, עורך מגזין Marlbank).

הרומן של יותם זילברשטיין עם הגיטרה החל בגיל עשר, בעיקר סביב אהבתו למוזיקת רוק ומוזיקה ישראלית. בגיל חמש-עשרה שינה כיוון לג'אז והתמקד בכך גם בלימודיו. בצבא שירת בלהקה צבאית, ולאחר מכן נסע ללמוד ב"ניו סקול" בניויורק. עוד בתקופת הלימודים שיתף פעולה עם כוכבי הסצנה כגון ג'יימס מודי, קרטיס פולר, לואיס הייז, בילי טיילור ועוד.

מאז הגיעו לארה"ב הקליט זילברשטיין 8 אלבומים כמוביל, ובכלל זה אלבומו החדש Universos שראה אור ב-2022, בולוקחים חלק הנגנים איתם יופיע בפסטיבל. לצד אלה, השתתף זילברשטיין בהקלטות של קרוב ל-30 אלבומים כ-Sideman והופיע עם ענקי ג'אז כמו בני גולסון, כריסטיאן מקברייד, ג'ורג' קולמן, רוי הרגרוב, דייויד סאנבורן, מרקוס מילר, מונטי אלכסנדר, איבן לינס ורבים נוספים. כמו כן הוא חבר בטריו של הבסיסט הנודע ג'ון פאטיטוצ'י.

במופע אצלנו יארח זיברשטיין את איתי קריס, המלחין ונגן החליל המצליח שפועל אף הוא בניו-יורק מזה שני עשורים, ולוקחחלק פעיל בסצנת המוזיקה הקובנית והלטינית התוססת בעיר.

הנגנים:
יותם זילברשטיין – גיטרות ושירה
ויטור גונסלבס – פסנתר, קלידים ואקורדיון
דניאל דור – תופים
איתי קריס – חליל

 

סרטונים נוספים בקטגוריה

סווינג ברוח הג'אז המסורתי של שנות ה-30 וה-40Joe Cocker Tribut Projectרביעיית רוברט אנצ'יפולובסקי - מחווה לדיוק אלינגטון 125 - In Mellow Toneחמישיית ג'ייסון רוזנבלט - מי יודע?מחווה לרביעיית דייב ברובק - לני סנדרסקי 4tetהרכב ג'אז - Nigun QuartetNashville Outlawsלילות הוואנה - מועדון שבלולמחווה למלחיני הג'אז היהודיםשלישיית בניהו אשכנזיNani Sings Ninaקונצרט - קטיפה שחורהאנדי ווטס ויהודה עדר - מתמוז ועד דילןAndy Watts & Blues on Fireמסיבת ריקודי סווינג - רביעיית דין צורג’אז ברזילאי – השמש של ברזילתזמורת הביג בנד חיפה  מארחת את דניס סדוב - מופע שירים ב-7 שפותמחווה לשלישיית אוסקר פיטרסון - The Trioמסיבת הסווינג בהארלם - פסטיבל ניו אורלינס 2024פסגת הסקסופון - פסטיבל ניו אורלינס 2024