לוח הופעות- צלילי קסם עם ניצה שאול – הקצב שאין לו סוף



צלילי קסם עם ניצה שאול - הקצב שאין לו סוף

קרדיט לתמונה: יוסי צבקר

צלילי קסם עם ניצה שאול - הקצב שאין לו סוף

משך: שעה

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 5 ומעלה

מפיק: תיאטרון חיפהרשימת הופעות

מסע מסחרר אל מקורות הקצב.
אם אין קצב אין מוסיקה, אם אין קצב אין מחול, אם אין קצב אין חיים. קצב הוא משהו ששייך לכולנו!

ניצה שאול ביחד עם נגנים, רקדנים ומצגת וידאו ארט מרהיבה, לוקחת את הילדים למסע אל מקורות הקצב ומקפיצה אותם עד… כלות הנשימה.
במופע ניצה תגלה שאם אין קצב אין מוסיקה, אם אין קצב אין מחול, אם אין קצב אין חיים. לטבע יש קצב משלו – לרוח, לטיפות הגשם, לגלי הים, לעולם החיות.
הקצב קיים בכל דבר שאנחנו עושים, בכל דבר שמקיף אותנו. כל יצור חי ונושם בקצב שונה וקשור לכל יצור אחר בעולם בקצב שלו. קצב הוא משהו שאנחנו חולקים וחווים יחד, משהו ששייך לכולנו, ביחד עם הצמחים, עם החיות ובני האדם בעולם, יחד עם השמיים והירח והכוכבים וכל היקום הנפלא ומעבר לו שהוא הבית של כולנו. מוסיקה סוחפת מאת ביזה, רוסיני, חצ'אטוריאן, דה פאייה, ברנשטיין ועוד…

ניצה שאול נוגעת שנים בלבם של עשרות אלפי ילדים. בעונה חדשה ורעננה מגישה ניצה שילוב מרתק של סיפורים, אמנויות הבמה ומולטימדיה.
בכל מופע מצגת וידאו מרהיבה שתשלב סרטונים ותמונות. עם סיפורים מרגשים, הומור, רקדנים נגנים וזמרים. ומעל כל אלה הערך המוסף, האופייני למגע הקסם של ניצה שאול – העידוד ליופי ותרבות.

סרטונים נוספים בקטגוריה

מסיבת החג הסודית - נופיקי - מופע חנוכהבן המלך והעני - מחזמר לחנוכה - תיאטרון אורנה פורתדומיניק צייד הצבעיםקונטרול פריק - קולו אורהקוסם מארץ עוץ - הצגות חנוכה 2024לאסי - תיאטרון המדיטקמותק התאומות התחלפו – המחזמר חנוכה 2024מיקי - האריה שאהב תותפינוקיו עם מיכל ינאי וצחי נוי – הצגות חנוכה 2024נרקיס מלך הביצה - הפקה חדשה מבית התיאטרון שלנונראתה לאחרונה - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנועראבא עושה בושות - שעת סיפורעוץ לי גוץ לי ובת הטוחן - תיאטרון הילדים הישראליהטרקטור בארגז החול - מאיר שלו - שעת סיפורפיטר הארנב לונדון – איילון נופר- מיוצרי מיומנהבמבי - מחזמר עם סוף טוב בכיכובן של ענבלי ושרון חזיזמשפחת ליופריו - המופע Live - הופעות סוכות 2024חנן הגנן - תיאטרון המדיטק - הצגה עמארי קירי - תיאטרון הסימטהאלומיניום - המופע