לוח הופעות- קח אותי מוריס – תיאטרון העברי



קח אותי מוריס - תיאטרון העברי

קרדיט לתמונה: בן שוורץ

קח אותי מוריס - תיאטרון העברי

משך: שעה וחצי

מפיקים:
התיאטרון העברי – תיאטרון הצפוןרשימת הופעות
לאןרשימת הופעות

קומדיית מצבים מצחיקה ומטורפת
מאת: אורלי ישועה וצביקה שורצברג
בימוי: גדי צדקה

רותי – אשתו של אלון, מחליטה לרענן את חיי הנישואין המשמימים שלהם ומפרסמת ללא ידיעתו מודעת הכרות עם זוגות אחרים, בעקבות המודעה מגיעים לדירתם מוריס והמאהבת שלו -זוג צבעוני ותוסס שהורס לזוג את השקט – את הבית ואת כל מה שהם ידעו על זוגיות עד כה.
הערב רק משתפר כשבמפתיע מגיעות גם אשתו הנבגדת של מוריס וחמותו, מה שהופך לקומדיה חסרת מעצורים-כשמוריס "הקוסם" מנסה להיחלץ מהתסבוכת בכל מחיר.

חדשות אחרונות - קומדיה מופרעת - תיאטרון ניקו ניתאיריקודי סלואו במסיבת בית הספרהמבול - סיפור על בגידה, חברות ומחיר הנאמנות - תיאטרון ניקו ניתאיבגידה - קבוצת תספיסמלאכים באמריקה חלק א' ‎- תיאטרון הקאמריכפר - תיאטרון גשרמכתב אבוד - קומדיה מופרעת! - תיאטרון ניקו ניתאירומולוס הגדול או שעותיה האחרונות של האימפריה הרומיתעד שהמוות יפגיש בינינו - תיאטרון באר שבעUnder Construction - תיאטרון דוואיהדיבוק - תיאטרון גשריאקיש ופופצ'ה - תיאטרון גשררודף העפיפונים - תיאטרון גשראנה קרנינה - תיאטרון גשררעל ותחרהבוררות - הצגהנראה אותך - תיאטרון הסימטהכל הדרכים וההוא - אנסמבל - תיאטרון הסימטהחוקים לחיים - תיאטרון הקאמרימדיאה‎ - תיאטרון הקאמרי