לוח הופעות- קרובים קרובים הדור הבא – תיאטרון העברי



קרובים קרובים הדור הבא - תיאטרון העברי
קרובים קרובים הדור הבא - תיאטרון העברי

קרדיט לתמונה: באדיובת התיאטרון העברי

קרובים קרובים הדור הבא - תיאטרון העברי

משך: שעה וחצי

מפיקים:
היכל התרבות ראשון לציוןרשימת הופעות
התיאטרון העברי – תיאטרון הצפוןרשימת הופעות

 קרובים  קרובים הדור הבא – קומדיה ישראלית חדשה מאת אפרים סידון על פי הסידקום הישראלי של כל הזמנים. משתתפים: תיקי דיין, יהונתן צרצי, נתי קלוגר, יניב פולישוק ואלירן הרוש.
בימוי גדי צדקה
מוסיקה מקורית  נורית הירש כלת פרס ישראל
תפאורה  במבי  ע פרידמן
תאורה אורי מורג
40 שנה  חלפו עברו…. ובוויטק 9 הענינים מסתבכים. ליאורה ברחה עם רוקח, אביתר גרוש ומובטל – והפתעה לא צפויה נוחתת על תיקי ומאיימת על שגרת חייה ושאיפתה לנכד. איך תחלץ תיקי מן התסבוכת שהשאיר לה, כהרגלו, אילן בעלה? מי מחזר בתוקפנות אחרי גליה? ואיך יכולה רוחה של חנה להמשיך ולנהל את חיי המשפחה? וכמובן השאלה העיקרית מי משוחח מדי בוקר עם העציצים? כל זה ב"פתוח!" קרובים קרובים גרסת 2024.

PastProgressiveתיאטרון תמונע - אדמה דקהגברת לוין אחת ולתמידOne Thing Show - תיאטרון דוואימי מפחד מוירג'יניה וולף - תיאטרון הקאמריבואו נפתח את זה - תיאטרון הקאמריחובזה - תיאטרון הקאמרירוזנקרנץ וגילדנשטרן מתים - תיאטרון גשר - ההצגה המיתולוגית שוב על במת גשר!אנטיגונה - 50 הצגות בלבד - תיאטרון בית ליסיןאני סבתא שלך - התיאטרון הקאמריבבצ'יק - תיאטרון בית ליסיןמשפט הקופיםבית הבובות - תיאטרון הבימהסיפורי מקלט - תיאטרון הבימההמזיענים - תיאטרון דוואילא על הלחם לבדו - תיאטרון נא לגעתשיח חירשים - תיאטרון נא לגעתהייתי והנני - אלכסנדר פןשלישייה במי במול - תיאטרון קונצרט - תיאטרון ניקו ניתאימכתב אבוד - קומדיה מופרעת! - תיאטרון ניקו ניתאי