לוח הופעות- רוחלה מתחתנת – התיאטרון העברי



רוחלה מתחתנת - התיאטרון העברי
רוחלה מתחתנת - התיאטרון העברי

קרדיט לתמונה: איציק שבי

רוחלה מתחתנת - התיאטרון העברי

משך: שעה וחצי

מפיקים:
תיאטרון חולוןרשימת הופעות
היכל התרבות ראשון לציוןרשימת הופעות
התיאטרון העברי – תיאטרון הצפוןרשימת הופעות

רוחל'ה היפה, החכמה והמוכשרת מצאה סוף סוף חתן בסוף שנות השלושים לחייה! שלוימה, אביה,(נתן דטנר) אלמן ניצול שואה, יוצא מגדרו מרוב התרגשות. ואולם בעקבות הפגישה עם החתן, שנראה מושלם, נחשפים זכרונות כואבים מהתקופה בפולין.
עם התעוררות הזיכרון של אירוע אחד שהודחק מחליט שלוימה לבטל את החתונה, ואז נחשפת מערכת היחסים הכואבת בין רוחל'ה לבין לאה, אחותה הגרושה ומתגלה סיפור ידידותם המופלאה של אביה של רוחל'ה ושל סטאשק, שחלקו ביחד אהבה גדולה לאמה של רוחל'ה.

דרמה מרגשת פרי עטה של סביון ליברכט, על פי הסיפור "החתן המושלם של רוחל'ה", מתוך ספרה "צריך סוף לסיפור אהבה".
סביון ליברכט זכתה בפרס מחזאית השנה על "סינית אני מדברת אליך" ו"תפוחים מן המדבר. המחזה "הבנאליות של האהבה" זכה בפרס המחזה הישראלי של השנה.
בימוי: נתן דטנר

עומאר טריו - תיאטרון דוואיבגידה - קבוצת תספיסהמפקח בא - תיאטרון חיפהאדרת - הצגת יחידיאקיש ופופצ'ה - תיאטרון גשרשלום מלחמה - תאטרון גשרהדיבוק - תאטרון גשררוחלה מתחתנת - התיאטרון העברימכתב אבוד - קומדיה מופרעת! - תיאטרון ניקו ניתאיצ'ילבות - תיאטרון הקאמריחדשות אחרונות - קומדיה מופרעת - תיאטרון ניקו ניתאיבוררות - הצגההחיים עפים - תיאטרון תמונעערב שקופיות - תמונות אינטימיות מחיי עשרים שנות נישואיןהעולם של אתמול - תיאטרון מיקרושוק חצות - תיאטרון הסימטהלהחזיק את פיזה - תיאטרון הסימטהשמיים וארץ - תיאטרון הסימטהאל תקרא לי פסטרמה - תיאטרון הסימטהמי רצח את אלמה? - קומדיה בלשית - תיאטרון ניקו ניתאי