לוח הופעות- תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער – מורה לחיים



תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער - מורה לחיים

קרדיט לתמונה: כפיר בולוטין

תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער - מורה לחיים

משך: שעה

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 10 – 15

מפיק: תיאטרון אורנה פורת לילדים ונועררשימת הופעות

על מנת לא לפגום בחווית הצפייה של ילדיכם, ילדים ופעוטות מתחת לגיל הצפייה לא יורשו להכנס לאולם.

את ההצגה "מורה לחיים" כתבה וביימה צביה הוברמן בהשראת הדמות של אמה, שהיתה מורה בישראל בתקופת העליית שנות ה-50 – תקופת המעברות. גם המורה רבקה, גיבורת ההצגה, נשלחת למעברה ללמד עולים חדשים, רובם מארצות המזרח וצפון אפריקה. המפגש הטעון והרגשי בין התרבותיות השונות, שמלווה בהתמודדות עם קשיי קליטה, עם עוני ועם כעסם של העולים על הממסד – אלה הם הנושאים המרכזיים בהצגה, שנוגעת בהיסטוריה החיה של מדינת ישראל ובעבר של כולנו.

בהצגה עוברים המורה ותלמידיה תהליך קשה ומתיש של הכרה, היכרות והסתגלות הדדית. והילדים הופכים מעולים שהארץ החדשה זרה להם לבני המקום. המפגש מתבטא הן בתלבושות המתחלפות לאורך ההצגה והן במפגש המוזיקלי בין שירי ארץ ישראל ששורשיהם במזרח אירופה לבין המוזיקה המזרחית. אבל ברור שהסיפורים האישיים של התלמידים, שכל אחד מהם השאיר מאחוריו עבר שונה, לפעמים כואב ולפעמים מאושר, הם המרכז של ההצגה הזאת, המיועדת לילדים בוגרים יחסית, בני 10 עד 15.
 

סרטונים נוספים בקטגוריה

בייביז - תיאטרון תמונעעולמה המופלא של מינירונן בארץ הסיפורים - התיאטרון שלנוחלומות של חתולים - התיאטרון שלנואיך באך לא שכח? - צלילי קסם עם ניצה שאולפשוט מיוחד - פסטיבל סוליקו - מופעי פסח 2024פשוט מושלמת - פסטיבל סוליקו - מופעי פסח 2024זה רק משחק - פסטיבל סוליקו - חול המועד פסח 2024תעלומת האותיות - פסטיבל סוליקו - מופעי פסח 2024על קוצים - פסטיבל סוליקו - מופעי פסח 2024הנס כריסטיאן אנדרסן - תיאטרון ארצי - פסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדיםהדבר העגול הזה - תיאטרון דוואיפו הדב ישראל - הצגה לקטנטניםאבא סיפור - פסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים - תיאטרון חיפה בשיתוף התיאטרון הארציהכבש השישה עשר - תיאטרון הבימהקופיקו - פסטיבל כוכבי הילדיםיובל המבולבל - פסטיבל כוכבי הילדיםממלכת אין קול - התיאטרון שלנוזהבה ושלושת הדובים - התיאטרון שלנוסינדרלה - תיאטרון קטנטון