לוח הופעות- תיאטרון הבימה – ראש המועצה



תיאטרון הבימה - ראש המועצה

קרדיט לתמונה: אור דנון

תיאטרון הבימה - ראש המועצה

משך: שעה וחצי

מפיק: תיאטרון הבימהרשימת הופעות

שחקנים: נורמן עיסא, יעל לבנטל, ספיר אזולאי, ניל משען, רבקה גור, אורי הוכמן, רוני דלומי, שמוליק כהן, שיפי אלוני, בתפקיד אורח- איתן כבל.

בעקבות מותו המפתיע של ראש מועצת זרזיר, מתמנה לתפקיד, לראשונה בתולדות המדינה,  ראש מועצה ערבי בישוב יהודי. למרבית האירוניה, האירוע הראשון בו הוא צריך לנאום הוא בטכס חנוכת גשר על שם רחבעם זאבי גנדי. אם לא די  בכך אמא של אשתו היהודייה מגיעה לליל הסדר והיא אינה יודעת שבתה התחתנה עם ערבי. ואם לא די גם בכך- הוא הופך להיות חשוד ברציחת ראש המועצה המנוח ובשחיתות בהליך בנית הגשר שעומד לקרוס כשראש הממשלה ופמלייתו עליו בביקור ראשון לכבוד ראש המועצה הערבי. זו קומדיה משוגעת על גזענות משוגעת לא פחות עם סוף מפתיע במיוחד.
 

סרטונים נוספים בקטגוריה

עומאר טריו - תיאטרון דוואיבדיוק להפך  - תיאטרון יידישפילאני סבתא שלך - התיאטרון הקאמריבניאדם - תיאטרון הקאמריריכוז בלתי אפשרי - תיאטרון ברונו, צ'כיהחדשות אחרונות - קומדיה מופרעת - תיאטרון ניקו ניתאיהכתובה - תיאטרון חיפהאנטיגונה - תיאטרון תמונעובכל זאת צחקנו - תיאטרון אלפאמכתבים לבמה - מילים, רגשות, מכתביםמשהו חסר - תיאטרון נא לגעתהאבא שיכולתי להיות - תיאטרון הבימהג'ולי - תיאטרון הבימהדרייפוס - תיאטרון החאןזוג משמיים - התיאטרון העברימעריב - הצגהמקבת AI - תיאטרון לה פניםהאבות והאמהות - תיאטרון גשרצלצול שלישי - תיאטרון בית ליסין - פסטיבל פותחים במהאף מילה לאמא - תיאטרון בית ליסין - פסטיבל פותחים במה