לוח הופעות- BoogieBees – Bee Gees Tribute



BoogieBees - Bee Gees Tribute

קרדיט לתמונה: זוהר רון

BoogieBees - Bee Gees Tribute

משך: שעה ורבע

מפיק: מועדון שבלול ג'אזרשימת הופעות

הדלתות והמסעדה יפתחו בשעה 19:00. מומלץ להגיע סמוך לפתיחת דלתות
ה"בוגי-ביז" הם להקה ייחודית ואותנטית המחייה את להיטיהם הבלתי נשכחים של להקת הבי ג'יז האגדית! המביאה לבמה בישראל חוויה מוזיקלית מרגשת, סוחפת, מרקידה ומרעננת עם להיטי אחת הלהקות המצליחות, המשפיעות והמרקידות ביותר.

הלהקה שמה לעצמה למטרה להחיות את שיריהם האהובים של הביג'יז לצד אלו שנכתבו על ידם לאמנים אחרים, באופן האותנטי, המרגש והנאמן ביותר, עם הנגנים המובילים בז'אנר וסטנדרט מוזיקלי מהגבוהים בתחום.

כל זאת עם טוויסט נשי מרענן – שלישיית ווקאליסטיות עוצמתיות שלא ישאירו מקום לאדישות, הרמוניה ווקאלית מצמררת ותלבושות מרהיבות. 

בין הלהיטים המנוגנים בהופעות:
Stayin’ Alive, How Deep Is Your Love, Grease, Night Fever, Should
Be Dancing, Nights on Broadway, more than a woman 
ועוד….

קרן קורקוס – שירה, גיטרה, ניהול ווקאלי
גנית סימוביץ', יעלה סקיף – שירה
גיל ארז – גיטרה
נדב מסד – בס
טוני די – תופים
שגיב ציוני – קלידים

סרטונים נוספים בקטגוריה

הפרחים בגני - נסי ברנדס בחגיגות היובל - 50 שנה בארץשירים שנשאריםהיהודים באים - הסיפורים והשיריםסטלה מאריס מנגנת לד זפליןאוהבים 70The Jazz Necessitiesפן - שירי אלכסנדר פןמחווה לניל יאנג - The Rustiesשרים הפרבריםRespect - קונצרט הצדעה לזמרות הגדולות של העולם עם שירי מימוןמיכל שפירא חוזרת לאיימי ויינהאוסלעוף עם הרוח - טילדה רג'ואן ולאוניד פטשקהסיפורים - מילים, צלילים ואיוריםירדנה ארזי ואודיה קורן - עושות שורשיםהגבעטרון מארחים את חנן יובל וגלית גיאת - פסטיבל אושפיזין 2024אלון אולארצ'יק - שכונה ומרים בשבלולהקובנית היפה - La Bella Cubanaנורית גלרון במופע חדשאוריה הרושThe Bass Gang