לוח הופעות- The Chocolate Factory עם אלה דניאל



The Chocolate Factory עם אלה דניאל

קרדיט לתמונה: פטר ויט

The Chocolate Factory עם אלה דניאל

משך: שעה ורבע

מפיק: מועדון שבלול ג'אזרשימת הופעות

הדלתות והמסעדה יפתחו בשעה 19:00. מומלץ להגיע סמוך לפתיחת דלתות

לילה לוהט בניו אורלינס 
עם Eli And The Chocolate Factory והזמרת אלה דניאל

אלי והשוקולד פקטורי הם הרכב מוכר המשלב את המוסיקה של ניו-אורלינס, הבלוז והדיקסילנד, יחד עם שירים מוכרים ונשכחים של לואי ארמסטרונג,  ריקודי צרלסטון וצלילים מקובה, ומעיר לחיים את הג'אז הישן והטוב.

הפעם – ההרכב המקפיץ יפגוש את התופעה המוסיקלית ששמה אלה דניאל –  עם קול עמוק ומלא מסתורין היא שרה את הבלוז העצוב ביותר ואת שירי האהבה המשמחים ביותר, ברוח ניו אורלינס של שנות השלושים. צפוי ערב שמח עם ריקודי צ'רלסטון מקפיצים, שירים ישנים ומקצבים לטיניים!

 

אלה דניאל – שירה
אלי פרמינגר- חצוצרה
ג'ס קורן – סקסופון
אילן סמילן – בנג'ו
אמנון בן ארצי – טרומבון
טל קוהן – בס
רני בירנבאום – תופים

הפרחים בגני - נסי ברנדס בחגיגות היובל - 50 שנה בארץשירים שנשאריםהיהודים באים - הסיפורים והשיריםסטלה מאריס מנגנת לד זפליןאוהבים 70The Jazz Necessitiesפן - שירי אלכסנדר פןמחווה לניל יאנג - The Rustiesשרים הפרבריםRespect - קונצרט הצדעה לזמרות הגדולות של העולם עם שירי מימוןמיכל שפירא חוזרת לאיימי ויינהאוסלעוף עם הרוח - טילדה רג'ואן ולאוניד פטשקהסיפורים - מילים, צלילים ואיוריםירדנה ארזי ואודיה קורן - עושות שורשיםהגבעטרון מארחים את חנן יובל וגלית גיאת - פסטיבל אושפיזין 2024אלון אולארצ'יק - שכונה ומרים בשבלולהקובנית היפה - La Bella Cubanaנורית גלרון במופע חדשאוריה הרושThe Bass Gang