לוח הופעות- טרזן ילד הטבע – המחזמר – תיאטרון השעה הישראלי



טרזן ילד הטבע - המחזמר - תיאטרון השעה הישראלי

קרדיט לתמונה: עומר שטיין

טרזן ילד הטבע - המחזמר - תיאטרון השעה הישראלי

משך: שעה

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 5 – 12

מפיק: תיאטרון השעה הישראלירשימת הופעות

תיאטרון השעה הישראלי מזמין אתכם למסע קסום ביער
טרזן ילד הטבע – המחזמר! 

מחזמר קסום על סיפורו של תינוק יתום, שנותר לבד בג'ונגל ואומץ ע"י קאלה  הגורילה. קאלה מגדלת את התינוק ביחד עם אחיו הגורילה "צ'יטה" כאילו היה מדובר בבנה האמיתי. היא מלמדת אותו את סודותיו הנפלאים של הטבע, כיצד לחיות בשלום עם החיות ואיך לשמור על הסביבה.
יום אחד מגיעה לג'ונגל משלחת מלונדון ובה פרופסור אנגלי, בתו הסקרנית ג'יין, המאבטח הזדוני מר קלייטון והעוזרת שלו מארי. חברי המשלחת מתכננים לחקור את צורת חייהן של הגורילות והסביבה בכלל.

ג'יין פוגשת בילד הטבע ועל אף השוני ביניהם הם מוצאים שפה משותפת ולומדים להכיר את המנהגים האחד של השנייה. עם הזמן אף נרקמת בין השניים חברות יפה הגוברת על כל המכשולים: ילד הטבע מלמד את ג'יין על הטבע וחשיבות השמירה על הסביבה ואילו ג'יין מלמדת את ילד הטבע על העולם שמחוץ לג'ונגל.

יחד הם מתגברים על מזימותיו הזדוניות של מר קלייטון ומלמדים את כולנו על מעגל החיים והטבע המפעיל את קסמו על כל האנשים והיצורים החיים.

 מחזה מאת דפנה אנגל
בבימויו של משה קפטן
פזמונים – נעם חורב 
בהשתתפות 
אור מאיר, יואב מילשטיין, עדי זורע, עודד מנסטר, ערן לחמן / אלי קרסיה, קארין שניידר, רוית יעקב כהן/ שירן הוברמן.

 

מעשה בחמישה בלונים - שעת סיפור תיאטרליתאורח בא לדב - תיאטרון המדיטקאח מפח - מדיטק חולוןמסעדה בקצה הקוטב - תיאטרון המדיטקקרקס בראבו – מסביב לעולם – מופע חדש - חנוכה 2024הנסיך הקטן - להקת הפלמנקו הישראלית ותיאטרון משקפייםאיפה גוגו? - רותי תמיר תיאטרון ופנטומימהקרנבל החיות - מופע מוזיקלי אקרובטישעת אופרה לילדים - סינדרלהמיקי - הבית של יעלהשדון ובת הטוחן - קלאסיקה תרבותית בחרוזים - תיאטרון ילדים לנצחשכנים - תיאטרון תמונעגן החלומות האבודים - תיאטרון תמונעקסמים בשחקים - תיאטרון תמונעאפצ'י - תיאטרון דוואיכובע קסמים - שעת סיפור - תיאטרון הילדים הישראלי - המקום המושלם לקטנטנים!הדבורה מאיה - תיאטרון הילדים הישראלי - תיאטרון הפארקאבא סיפור - שירי מיקי גבריאלוב - תיאטרון חיפה בשיתוף התיאטרון הארציבילבי - תיאטרון תמונעמסיבת החג הסודית - נופיקי - מופע חנוכה