לוח הופעות- הפוריטנים – תיאטרון הסימטה – פסטיבל אביב ישראלי 15



הפוריטנים - תיאטרון הסימטה - פסטיבל אביב ישראלי 15

קרדיט לתמונה: עידן זרמון

הפוריטנים - תיאטרון הסימטה - פסטיבל אביב ישראלי 15

משך: שעה

מפיק: תיאטרון הסימטהרשימת הופעות

הצטרפו אלינו לחגיגה השנתית ה-15 של יצירות ישראליות מקוריות בפסטיבל אביב ישראלי של תיאטרון הסימטה. שיערך השנה בקאנטרי קהילתי גורן גולדשטיין, בצל אתגרי המלחמה, אנו גאים להציג יצירות ישראליות בכורה יוצאות דופן המציעות רגעים של הפוגה ונחמה תרבותית. בואו לחוות ולתמוך ביצירה הישראלית.

"הפוריטנים"
קומדיית אבסורד מוסיקלית המאתגרת ומותחת באופן מקורי ומצחיק את גבולות המוסכמות החברתיות, המשפחתיות והזוגיות. זהו סיפורה של אביגיל שמחליטה להחזיר לקשר את הוריה ולאחות בינה ובינם את הקרעים. אך כדי לעשות זאת היא נאלצת להתמודד עם אביה הפוסט טראומטי, אמה הנוירוטית ואקס צרפתי פרוע שחוזר לחייה. רק כאשר אביגיל מביטה אל תוך ליבה היא מצליחה להתפייס עם הוריה ועם עצמה.

מחזה, בימוי והלחנה: יונתן פרץ
ייעוץ אמנותי: אמיר נגבי, רות וייל, שרון לוי.
עיצוב במה ותלבושות: רויטל ורד-טבע 
עיצוב תנועה: יוסי אלמוג
ע' במאי: יעל יהב
שחקנים: שרון זליקובסקי, ג'וש שגיא, רות וייל, רעות עג'מי ויונתן מינץ

חדשות אחרונות - קומדיה מופרעת - תיאטרון ניקו ניתאיריקודי סלואו במסיבת בית הספרהמבול - סיפור על בגידה, חברות ומחיר הנאמנות - תיאטרון ניקו ניתאיבגידה - קבוצת תספיסמלאכים באמריקה חלק א' ‎- תיאטרון הקאמריכפר - תיאטרון גשרמכתב אבוד - קומדיה מופרעת! - תיאטרון ניקו ניתאירומולוס הגדול או שעותיה האחרונות של האימפריה הרומיתעד שהמוות יפגיש בינינו - תיאטרון באר שבעUnder Construction - תיאטרון דוואיהדיבוק - תיאטרון גשריאקיש ופופצ'ה - תיאטרון גשררודף העפיפונים - תיאטרון גשראנה קרנינה - תיאטרון גשררעל ותחרהבוררות - הצגהנראה אותך - תיאטרון הסימטהכל הדרכים וההוא - אנסמבל - תיאטרון הסימטהחוקים לחיים - תיאטרון הקאמרימדיאה‎ - תיאטרון הקאמרי