לוח הופעות- דנה ברגר וליהיא לפיד – בין המילים לשירים



דנה ברגר וליהיא לפיד - בין המילים לשירים

קרדיט לתמונה: Repina Valeriya Shutterstock

דנה ברגר וליהיא לפיד - בין המילים לשירים

משך: שעה ורבע

ספיישל מיוחד ליום האישה! 
שתי יוצרות יוצאות דופן במפגש מלא רגש ועוצמה: ליהיא לפיד ודנה ברגר מזמינות אתכן ואתכם לערב מיוחד במינו, ערב שבו המילים והמוזיקה נשזרות זו בזו, כאשר הטקסטים של לפיד והיצירות המקוריות והאהובות של ברגר, יוצרים דיאלוג ייחודי ומרגש על אהבה, משפחה, אימהות והצורך להעז ולהשמיע קול נשי חזק.

ליהיא לפיד ודנה ברגר מזמינות אתכם להצטרף אליהן למסע סוחף שעובר בין תחנות חייה של כל אחת מהן, חושפות את מקורות היצירה שלהן, שהן חלק מהפסקול של עוצמה נשית ישראלית.

ליהיא לפיד היא עיתונאית וסופרת, שכותבת את קולה של האישה הישראלית. ספרה "אשת חייל" נחשב לציון דרך בכתיבה הנשית האישית וחשף נקודת מבט חדשה ומרתקת על אימהות. לפיד כותבת, מרצה ופעילה בנושאים חברתיים, בדגש על שני תחומים: זכויות נשים והורות לילדים עם צרכים מיוחדים.

בשני הנושאים לפיד היא פעילה חברתית מובילה. היא נשיאה של עמותת "שק"ל- שירותים קהילתיים לאנשים עם מוגבלות".

דנה ברגר, מהנשים הבולטות במוזיקה הישראלית – זמרת, מלחינה, פזמונאית ושחקנית טלוויזיה. נבחרה לזמרת השנה לשנים 2000 ו-2003. אמא לשני ילדים.

סרטונים נוספים בקטגוריה

הפרחים בגני - נסי ברנדס בחגיגות היובל - 50 שנה בארץשירים שנשאריםהיהודים באים - הסיפורים והשיריםסטלה מאריס מנגנת לד זפליןאוהבים 70The Jazz Necessitiesפן - שירי אלכסנדר פןמחווה לניל יאנג - The Rustiesשרים הפרבריםRespect - קונצרט הצדעה לזמרות הגדולות של העולם עם שירי מימוןמיכל שפירא חוזרת לאיימי ויינהאוסלעוף עם הרוח - טילדה רג'ואן ולאוניד פטשקהסיפורים - מילים, צלילים ואיוריםירדנה ארזי ואודיה קורן - עושות שורשיםהגבעטרון מארחים את חנן יובל וגלית גיאת - פסטיבל אושפיזין 2024אלון אולארצ'יק - שכונה ומרים בשבלולהקובנית היפה - La Bella Cubanaנורית גלרון במופע חדשאוריה הרושThe Bass Gang