לוח הופעות- לילה ברומא – תיאטרון בית ליסין



לילה ברומא - תיאטרון בית ליסין

קרדיט לתמונה: Repina Valeriya / Shutterstock.com

לילה ברומא - תיאטרון בית ליסין

משך: שעה ו-40 דקות

מפיק: תיאטרון בית ליסיןרשימת הופעות

לילה ברומא
קומדיה חדשה מאת רמי ורד
בימוי: אילן רונן
 
קומדיה מטורפת על לילה מטורף, שמתרחשת בימים מטורפים. מה קורה כשזוג יהודי-ישראלי וזוג ערבי-ישראלי מוצאים את עצמם ללילה אחד, בחדר אחד, בבית מלון נידח ברומא, לאחר שטיסתם ארצה נדחתה בגלל אירוע בטחוני?
אם שני הזוגות האלה הם הגיבורים הראשיים של הקומדיה הסאטירית החדשה של רמי ורד, ואם המפגש הלא צפוי מציף את כל החרדות שיש לנו לאחר השבעה באוקטובר, אז אפשר לצפות לשרשרת סוערת של הפתעות קומיות וטעויות דרמטיות שלא יפסיקו להטריד ולהצחיק.
וספוילר עסיסי במיוחד: כשיש אויב משותף, גם אויבים מושבעים הופכים להיות החברים הכי טובים. המחזאי רמי ורד ("עבדאללה שוורץ", "ברוכים הבאים לגיהנום"), והבמאי אילן רונן, שבים להבריק ולהציב מראה מול החולשות והחוזקות של הישראלים, בני כל הלאומים.

חדשות אחרונות - קומדיה מופרעת - תיאטרון ניקו ניתאיריקודי סלואו במסיבת בית הספרהמבול - סיפור על בגידה, חברות ומחיר הנאמנות - תיאטרון ניקו ניתאיבגידה - קבוצת תספיסמלאכים באמריקה חלק א' ‎- תיאטרון הקאמריכפר - תיאטרון גשרמכתב אבוד - קומדיה מופרעת! - תיאטרון ניקו ניתאירומולוס הגדול או שעותיה האחרונות של האימפריה הרומיתעד שהמוות יפגיש בינינו - תיאטרון באר שבעUnder Construction - תיאטרון דוואיהדיבוק - תיאטרון גשריאקיש ופופצ'ה - תיאטרון גשררודף העפיפונים - תיאטרון גשראנה קרנינה - תיאטרון גשררעל ותחרהבוררות - הצגהנראה אותך - תיאטרון הסימטהכל הדרכים וההוא - אנסמבל - תיאטרון הסימטהחוקים לחיים - תיאטרון הקאמרימדיאה‎ - תיאטרון הקאמרי