לוח הופעות- קרקס בראבו – מסביב לעולם – מופע חדש – חנוכה 2024



קרקס בראבו – מסביב לעולם – מופע חדש - חנוכה 2024

קרדיט לתמונה: א. א. בראבו גרופ

קרקס בראבו – מסביב לעולם – מופע חדש - חנוכה 2024

משך: שעה ו-20 דקות

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 2 – 14

קרקס בראבו מזמין אתכם למסע סובב עולם! קרקס בראבו, מותג הקרקס האהוב חוזר לבמות עם מופע חדש מיוחד לחנוכה 2024. מסביב לעולם מופע חדש עם עלילה מקורית ומרתקת בין כל יבשות התבל.
 תמיד חלמתם להקיף את הגלובוס ולבקר ברחבי העולם? גם הפרופסור שלנו, פרופסור "קיו" תמיד חלם בדיוק על אותו הדבר ולכן הוא המציא מכונה שיכולה לקחת אתכם לכל מקום שתרצו ומייד.

למרבה הצער משהו משתבש בהרכבה של המכונה והיא לוקחת את הפרופסור למקומות שונים ברחבי העולם שלא תכנן להגיע אליהם. הוא פוגש את האינדיאנים בג'ונגל, את הפירמידות של מצרים ואפילו את מגדל אייפל בפריז, פוגש חברים חדשים שעוזרים לו לצלוח אתגרים רבים

האם פרופסור "קיו" הגשים את החלום הגדול?
איך תיפתר הבעיה? ואיך יצליח לחזור הביתה?

בואו איתנו להרפתקאה מסחררת סביב העולם מופע קרקס וירטואוזי עם עלילה עוצרת נשימה בהשתתפות אומני קרקס מרחבי העולם אפקטים וקטעי קישור מלאי הומור, ונאמברים מרהיבים שאסור לכם לפספס! אז אנחנו ו… פרופסור "קיו" מחכים לכם, אתם באים?
חנוכה הקרוב ברחבי הארץ

שלגיה ושבעת הגמדים, תיאטרון מחול - להקת הפלמנקו הישראליתאיפה גברת זרת - הצגה לקטנטניםהמלאך - תיאטרון בית ליסיןטרמולו - בחזרה לשכונה של סבא - פסטיבל צלילי ילדותאיך ג'ירפה ישנה - תיאטרון גשרבוא אליי פרפר נחמד - פסטיבל צלילי ילדותהמסע הקסום ב'אוריינט אקספרס' - פסטיבל צלילי ילדותהדייג ודג הזהבאליס בארץ הפלאותסוכת האגדות - התיאטרון שלנופסטיבל ילדות ישראלית - אבא עושה בושות - שעת סיפור תיאטרליתאלוף העולם - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוערפסטיבל ילדות ישראלית - תירס חם - שעת סיפור- סוכות - 2024פסטיבל ילדות ישראלית - חנן הגנןקוביות של שוקולד - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוערהארגז של ביאליק - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוערהכוכבים של סבא - הצגה מוסיקלית משירי נורית הירשמעשה בחמישה בלונים - שעת סיפור תיאטרליתאורח בא לדב - תיאטרון המדיטקאח מפח - מדיטק חולון